A ‘Liarla Pardo’
Pablo López defensa el concert de Raphael: «Vaig veure seguretat i respecte»
El cantant, que va viure l’espectacle en primera persona, va compartir la seva opinió després de la polèmica generada

El concert de Raphael en el Wizink Center de Madrid, al qual van acudir 5.000 persones, va provocar aquest cap de setmana una onada de crítiques a les xarxes socials per la situació de pandèmia en la qual ens trobem. No obstant, no tot han sigut comentaris negatius i també hi ha els qui han sortit en defensa del veterà artista. Un d’ells és Pablo López, que aquest diumenge va oferir el seu punt de vista al plató de ‘Liarla Pardo’, el programa que presenta Cristina Pardo a La Sexta.
«És una situació interessant pel dilema que crea. Al final, la vida ha de seguir d’alguna manera i la gent de la cultura ha de menjar», va començar exposant la periodista davant el seu convidat, que es va mostrar taxatiu: «Ho vaig veure en primera persona perquè vaig cantar amb Raphael en aquest escenari. Tot el que vaig veure va ser seguretat i respecte, tant com ho vaig veure en el meu concert».
Notícies relacionadesLópez va defensar que el Wizink Center és «un espai gran» i que «en tot moment es va mantenir la distància de seguretat». «La gent de seguretat fa la seva feina d’una manera impecable. Tothom es respectava i era feliç sense haver d’hipotecar la felicitat de l’altre. No és poesia, ho he vist perquè era allà i és veritat», va afegir.
D’altra banda, el cantant va enviar un missatge als qui s’han mostrat crítics amb el polèmic espectacle de Raphael: «Mentre es demostri el contrari, crec que hauríem de ser més tolerants amb la lluita de tots els sectors en general, mentre es facin les coses bé». «Insisteixo, era allà i es van fer formidablement. Va ser feliç per a tothom», va concloure Pablo López a La Sexta.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura