Rectifica immediatament
Mamen Mendizábal demana perdó per un error informant a ‘Más vale tarde’: «Les meves més sinceres disculpes»
Mamen Mendizábal es va veure obligada aquest dilluns passat a demanar perdó per un error comès per l’equip de‘Más vale tarde’ informant sobre la polèmica dels militars retirats que van proposar fer«un pronunciament» contra el Governa favor de «la unitat d’Espanya i l’ordre constitucional».
L’espai de La Sexta analitzava les últimes informacions i plantejava una pregunta als seus espectadors en una pantalla: «¿Qui firma el manifest?». Alguns espectadors es van adonar queel programa havia utilitzat la imatge de l’exfiscal José María Mena Álvarezper referir-se a lad’un tinent general que té per nom José Mena.
Notícies relacionades«Hòstia, els de ‘Más vale tarde’posen la foto de l’exfiscal Mena com si hagués firmat el manifestdels militars feixistes», es va queixar un usuari a Twitter, que ràpidament va recollir com el programa emetia una disculpa ràpidament.
Conscient de l’error, la presentadora es va adreçar als espectadors: «Abans de res rectificarem una cosa», va dir la presentadora quan va prendre la palaba. «Les meves més sinceres disculpes al fiscal Mena per aquest error». «A l’exfiscal Mena no li haurà agradat veure la seva imatge lligada a aquest tema... La meva més sincera disculpa per aquest error», va afegir la periodista.
Joder, los de @MVTARDE @laSextaTV, poniendo la foto del ex fiscal Mena como si hubiera firmado el manifiesto de los militares fascistas. pic.twitter.com/nHO3Xu5m0Z
— Paco Sanz (@PsanzBarcelona) 7 de diciembre de 2020
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
- Famosos Aquesta és la clínica de Barcelona on Lucas (Andy y Lucas) tornarà a operar-se el nas
- El pla de Simeone Cansats, però amb la Lliga encarrilada
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Doble cop al Reial i a l’Atlètic
