Junt amb un documental
Mediaset prepara ‘El Emérito’, una sèrie sobre l’última etapa del regnat de Joan Carles I
Mediasetha anunciat la posada en marxa d‘El Emérito’, una sèrie que repassarà l’última etapa del regnat de Joan Carles I i el seu relleu al capdavant de la direcció de l’Estat. El grup de Fuencarral explica en un comunicat que aquest nou projecte, produït per Mandarina, començarà a rodar-se el 2021.
La ficció estarà centrada en la mediàtica figura del monarca durant els últims anys en què va representar l’Estat, en l’entorn d’una postcrisi econòmica iniciada el 2008 que deixava una profunda empremta en la societat espanyola.
(En elaboració)
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Cas Koldo El sistema de pagaments al PSOE sorprèn el jutge: ¿Els diners els recollia qualsevol persona que li digués Koldo, un motorista, qui fos?»
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- BARÇA Pedri es lesiona i estarà diverses setmanes de baixa
- La jutge nega al MNAC la possibilitat d’un informe pericial sobre el trasllat de les pintures de Sixena
