A LA SEXTA
Mercedes Milá surt en defensa d'Iglesias i Sánchez: «És d'agrair el que estan aconseguint»
La presentadora de 'Scott i Milá' considera que la unitat política és «demanar un impossible»

mercedes-mila
Mercedes Milá, que diumenge torna a Movistar+ amb la nova temporada de ‘Scott i Milá’, va concedir ahir a la tarda una entrevista a Cristina Pardo a La Sexta. Al ser preguntada per la inexistent unitat dels polítics en temps de coronavirus, la resposta de la veterana periodista va ser contundent.
«És igual que hi hagi pandèmia o no. Si llegeixes la vida que hi havia abans de la Guerra Civil, sobre com era la relació dels polítics abans del que va ser el cop d’Estat de Franco... hi havia situacions límit i la unió no existia. Això és demanar gairebé un impossible», va explicar Milá a través d’una videotrucada.
No obstant, la que va ser presentadora de ‘Gran Hermano’ considera que hi ha polítics que sí que ho estan intentant i va posar com a exemples Carmen Calvo i Pablo Iglesias. Sobre el vicepresident del Govern central, va reconèixer que ha canviat l’opinió que tenia sobre ell: «No tenia fe en què pogués aconseguir-ho, potser per les coses que havia dit i amb què s’havia compromès».
Notícies relacionades«Em fa la sensació que s’han adonat de la serietat que significa un govern de coalició, el primer de la història. Crec que s’hi estan esforçant molt, de veritat ho crec. Té al davant tanta gent amb ganes d’insultar-lo, de donar-li puntades de peu, de fer-li el màxim mal possible... De vegades suposo que ha de perdre l’equilibri», va assenyalar Milá.
D’altra banda, va voler «agrair» tot el que s’està aconseguint en el terreny social «en un moment tan delicat com el que vivim». «En part és decisió d’aquest home, de Pablo Iglesias, i del president del Govern. No vull donar més canya», va assegurar la comunicadora a ‘Liarla Pardo’.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»