A 'MI CASA ES LA TUYA'
Albert Rivera, sobre els rumors de la seva relació amb les drogues: «No poden dir-se barbaritats»
L'exlíder de Ciutadans va recordar amb Bertín Osborne la polèmica que més mal va fer a la seva família durant la seva etapa política

albert-rivera
Albert Rivera continua amb la seva gira per televisió per presentar ‘Un ciudadano libre’, el seu nou llibre. Després del seu pas per ‘El hormiguero’ i ‘El programa de Ana Rosa’, l’exlíder de Ciutadans va concedir aquest divendres una entrevista a Bertín Osborne a ‘Mi casa es la tuya’. A més de parlar de la seva relació amb Malú, va revelar quin ha sigut un dels moments més complicats a què ha hagut d’enfrontar-se durant la seva vida política.
Maria Jesús, la mare de Rivera, va participar en el programa a través d’una videotrucada i va reconèixer que ha patit a causa dels rumors que relacionaven el seu fill amb les drogues: «M’han dolgut moltes coses, però sobretot quan el van acusar de coses que no són certes, penso que no es pot caure tan baix».
El expolítico ha apuntado a Juan Carlos Monedero como uno de los culpables del bulo 😨 #MiCasaAlbertRivera https://t.co/UQI4UmOtDf
— Mi casa es la tuya (@micasaeslatuya) 26 de septiembre de 2020
«Les crítiques les encaixava de tal manera que va arribar un punt en què perdia la noció de la realitat. Un dia, crec que va ser Monedero, el paio aquell de Podem, va insinuar que jo era drogoaddicte», va recordar Rivera. «Soc l’home més allunyat d’això. El meu tiet va morir per les drogues, imagina’t el que em va doldre que es digués això», va apuntar l’expolític.
Rivera, que va insistir que «no he provat aquestes coses en la meva vida», va revelar que va ser la seva mare qui el va animar a prendre mesures legals. «Si no ho fas per tu, fes-ho per nosaltres i per la teva filla, però pensa en el que es diu i en el que deixa rastre», li va dir en una ocasió Maria Jesús.
«Aquella nit vaig escoltar les seves paraules, hi vaig donar voltes i vaig saber que tenia raó. A partir d’allà vaig prendre accions i he guanyat un munt de querelles i demandes, a aquest personatge, també, perquè no tot val. Pots criticar el meu programa electoral, la meva ideologia, però no pots dir barbaritats», va concloure Rivera.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Els Estats Units El fiscal demana la pena de mort per al presumpte assassí de l’ultra Charlie Kirk
- Relacions bilaterals Alemanya rebutja les reparacions de guerra que reclama Polònia
- Pla per a la competitivitat europea Draghi critica la lentitud de la UE per aplicarles reformes
- Els EUA ja han atacat tres embarcacions veneçolanes
- Trobada bilateral El Regne Unit afalaga Trump amb una visita d’Estat marcada per la pompa