A LA 1
Dani Rovira fitxa per TVE per presentar un nou programa d'humor en 'prime time'
L'actor i humorista es posarà al capdavant d'un 'comedy show' en el qual estarà acompanyat per diversos col·laboradors

dani-rovira
Dani Rovira torna a la televisió com a nou rostre de TVE. L’actor es posarà al capdavant d’un nou espai d’humor i entreteniment que estrenarà La 1 pròximament en ‘prime time’, tal com avança la televisió pública en una nota de premsa.
Good Mood i The Pool es troben darrere d’aquest format «original, divertit, fresc, intel·ligent, benhumorat i de servei públic». Daniel Écija i Andrés Varela són els productors executius del xou, que inclourà esquetxos, reportatges i entrevistes. Juntament amb el còmic hi participaran coneguts col·laboradors que aportaran la seva personalitat i punt de vista per explicar tota mena d’històries i notícies.
(En elaboració)
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»