EN EL SEU PROGRAMA
Carlos Herrera ataca Maialen ('OT 2020') i defensa Estrella Morente en la polèmica taurina
El periodista ha donat la cara per la 'cantaora' després de rebre nombroses crítiques per la seva actuació de diumenge passat en el 'talent show'

carlos-herreras-estrella-morente
És la polèmica televisiva de la setmana. Estrella Morente va impactar diumenge els espectadors d’‘OT 2020’ i al mateix programa durant la seva actuació junt amb Nia, ja que va canviar l’inici del tema ‘Volver’ per uns versos taurins escrits per José Bergamín. Malgrat que la gran majoria dels seguidors del format coincideixen que la ‘cantaora’ no va estar gens encertada, algunes cares conegudes.
Carlos Herrera ha decidit donar la seva opinió sobre el que va passar en el programa que dirigeix i presenta a la COPE. Per a això ha carregat a més contra Maialen, la jove concursant que fa uns dies va mostrar el seu rebuig de la tauromàquia. «Magnífica intervenció d’Estrella Morente en el programa d’‘Operación triunfo’, on una pobra badoca havia dit tonteries sobre els taurins», va deixar anar el periodista davant dels micròfons del seu espai radiofònic.
Notícies relacionades«Va cantar unes lletres de Bergamín sobre el toreig, un poema dedicat a la tauromàquia», va afegir Herrera abans de concloure d’una cridanera forma: «Com els que ara critiquen Estrella no tenen ni punyetera idea de qui era Bergamín, potser els calma una mica dir-los que al final de la seva vida, va embogir i va recolzar Herri Batasuna. Potser per aquí els baixa la febre del coronavirus del políticament correcte».
Morente, als concursants: «Que respectin»
La mateixa Estrella Morente es va pronunciar aquest dilluns sobre la polèmica al ser preguntada durant la seva tornada a Màlaga. «Ha sigut una cosa natural, jo em guio pels impulsos naturals i això és el que he fet, ser natural una vegada més», va explicar la cantant, que va tornar a llançar un dard a Maialen i als concursants del ‘talent show’ de TVE: «Que disfrutin i es respectin, que és molt important en la vida».
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Assaig clínic en fase 3 Vall d’Hebron desenvolupa un nou fàrmac contra l’obesitat: l’Orforglipron, una alternativa «més còmoda» que Ozempic i Wegovy
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Visita d’Estat Carles III desplega tota la pompa per afalagar Trump
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos