NOVA PRODUCCIÓ
La BBC prepara una sèrie sobre Greta Thunberg i la seva lluita contra el canvi climàtic
El projecte seguirà els passos de la jove sueca mentre intenta posar fi a la crisi climàtica en diferents parts del món

img 7328
Greta Thunberg és un personatge conegut a escala mundial. Des que va decidir començar la seva lluita contra el canvi climàtic s’ha convertit en una icona de la causa, i a partir d’ara, el seu intent de posar fi a l’emergència global arribarà a la televisió en forma d’una sèrie documental en una nova producció de la BBC.
La cadena britànica ha donat llum verda a aquest projecte, que impulsarà el departament de ciències de l’emissora. L’objectiu principal de la sèrie serà acompanyar la jove activista al voltant del món en el seu intent per aconseguir que els governs internacionals posin solució a la crisi climàtica, tal com avança la BBC en un comunicat: «Es reunirà amb científics, polítics i líders empresarials per demanar-los que actuïn». «Els episodis també traçaran el mateix viatge de Greta Thunberg cap a l’edat adulta», afegeixen.
Rob Liddell, productor executiu de BBC Studios, ha manifestat la importància i la necessitat d’emetre aquest projecte: «La crisi climàtica és probablement el tema més important avui dia, i per això hem considerat oportú fer una sèrie que explori els fets i la ciència darrere d’un tema tan complex.» «Poder fer això amb Greta és un privilegi extraordinari», ha confessat.
- Nova estació Comença l’hivern meteorològic: l’Aemet explica per què no serà normal
- Una de les okupes de Santa Coloma pot perdre el braç per tenir-lo hores dins un bidó de ciment
-
Ofert per
- Inspecció tècnica de vehicles La nova ITV ja ha arribat a Espanya: així serà a partir d’ara
- Pensionistes Això és el que cobraràs de jubilació amb una nòmina de 1.500 euros al mes
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Primera fase Mario, Luigi i una ‘drag queen’ en els càstings d’‘Eufòria’: «No m’apunto pel premi, sinó pel camí que es fa en el programa»
- S’ha acabat la faula George Santos, el republicà mentider i imputat per 23 delictes, expulsat del Congrés dels EUA
- Incultura Guerra a la misèria mental
- Cimera del clima Pluja de milions a Dubai: la cimera llança ambiciosos acords per a la lluita climàtica