ALS 90
'laSexta noche' recorda el dia que Bertín Osborne i Wyoming van cantar junts en un escenari
El rostre de laSexta va cantar a duo amb el de Telecinco durant la gala dels Premis TP de 1996

wyoming
El Gran Wyoming ha visitat en diverses ocasions el plató de ‘laSexta noche’ per ser entrevistat per Iñaki López, però aquest dissabte, va fer a més un viatge en el temps durant la secció ‘Memoria de pez’. El presentador i Verónica Sanz es van caracteritzar com si estiguessin als anys 80 per acompanyar el seu convidat per alguns dels moments més cridaners que ha protagonitzat durant la seva carrera professional.
Els tres van fer una parada obligatòria el 1996, any en què Wyoming va coincidir a l’escenari de la gala dels premis TP amb un altre de televisiu molt conegut: Bertín Osborne. «La televisió sembla l’únic mitjà capaç d’unir dos monstres del gènere», va dir fent broma López després de veure les curioses imatges en les quals tots dos cantaven a duo.
Notícies relacionadesWyoming, per la seva part, va assegurar que mai ha tornat a actuar al costat de l’actual rostre de Telecinco. «Si la política fa estranys amics de llit, la televisió ni t’ho explico», va afegir entre rialles el presentador d’‘El intermedio’, que va voler llançar-li un afalac al que va ser el seu company: «Ell canta millor, jo estava allà de pelacanyes».
Els conductors de ‘laSexta noche’ també van recuperar unes imatges de Wyoming durant la ‘movida’ madrilenya en les quals llueix una cridanera jaqueta daurada amb història. «Aquesta jaqueta va pertànyer al gran ‘cantaor’ Enrique Morente, que la va comprar als carnavals de Cadis. L’hi va deixar a un amic meu, Carlos Franco, que és el que ha pintat els frescos de la Casa Mayor... li vaig dir que me la deixés i me la va deixar. Em vaig fer el sord i me la vaig quedar una temporada. Em vaig fer famós en 24 hores», va explicar.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern