AUDIÈNCIES 06/10/2019

El debat de 'GH VIP' torna a pujar i 'El objetivo' aconsegueix màxim de temporada

La gala presentada per Jordi González va escalar fins a un 23,2% de quota de pantalla amb més de 2,6 milions d'espectadors

gh-vip

gh-vip

1
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

El debat de ‘GH VIP’ va tornar a ser aquest diumenge el programa més vist en l’horari de màxima audiència. El ‘reality show’ va pujar un punt respecte a la setmana passada i va firmar un gran 23,2% de quota de pantalla i 2.641.000 espectadors, mentre que la pel·lícula ‘San Andrés’ es va col·locar com a segona opció a l’anotar un 12,6% i 1.761.000 a Antena 3. 

Més enrere va quedar La 1 amb la seva aposta cinematogràfica, ja que no va passar d’un 8,6% i 1.349.000 amb la cinta ‘Al filo del mañana’. A laSexta, ‘El objetivo’ d’Ana Pastor va aconseguir el seu màxim de temporada amb un correcte 7,2% i 1.191.000, però la pel·lícula ‘Un día decisivo’ va caure després a un 3% i 402.000. A Cuatro, el segon especial de ‘La mesa del coronel’ va baixar fins i tot un insuficient 3,8% i 615.000, dades que ‘Cuarto milenio’ va aconseguir remuntar a continuació (6,6% i 692.000)

‘Viva la vida’ li planta de cara al ‘Multicine’

Bons resultats per a ‘Viva la vida’ en la tarda de Telecinco. El programa d’Emma García va pujar fins a un 13,3% de ‘share’ amb 1.519.000 espectadors davant el ‘Multicine’ d’Antena 3, que va anotar mitjanes del 13,2%, 12,7% i 9,9%. Per la seva part, ‘Liarla Pardo’ va tenir que conformar-se amb un tímid 5,4% i 586.000 a laSexta. 

Al matí, ‘Socialité’ va tornar a despuntar davant la resta dels seus competidors amb un 15,2% de quota de pantalla i 1.319.000 seguidors. El programa de María Patiño va superar en gairebé set punts ‘Corazón’, que no va passar d’un 8,4% i 862.000 a La 1. 

Rànquing diari i mensual

Notícies relacionades

Telecinco és la cadena líder de diumenge amb un 16,2% de quota de pantalla. La resta de cadenes no superen els dos dígits: Antena 3 (9,9%), La 1 (9,3%), Cuatro (5,3%) i laSexta (5%).

El rànquing mensual queda de la següent forma: Telecinco (15,8%), Antena 3 (11,3%), La 1 (9%), laSexta (6,7%) i Cuatro (5,4%).