DES DE 'MADRID DIRECTO'
Inmaculada Galván respon a Díaz Ayuso: "Telemadrid sí que és un servei públic"
La presidenta de la Comunitat de Madrid va assegurar que la cadena autonòmica "ja no és un servei públic essencial"

telemadrid
Isabel Díaz Ayuso, la nova presidenta de la Comunitat de Madrid, va assegurar aquest dilluns que Telemadrid "ja no és un servei públic essencial" i que té "altres prioritats", posant en dubte la continuïtat de la cadena autonòmica. Unes polèmiques declaracions a les quals Inmaculada Galván, presentadora de 'Madrid directo' ambEmilio Pineda, va decidir respondre durant l’emissió del format d’actualitat.
"Avui comença la nova temporada dels serveis informatius aquí en aquesta casa, Telemadrid, amb alguna cara nova que coneixeran", va començar dient la periodista al final del programa abans de llançar una indirecta a Ayuso, a l’assegurar que mantindran "l’afany de servei públic" per a tots els espectadors. "Perquè sí, Telemadrid és servei públic", va rematar Galván.
Notícies relacionadesEn una entrevista amb Federico Jiménez Losantos a EsRadio, Ayuso va assegurar que Telemadrid ha de "justificar" els seus comptes i que ha de ser "un servei públic amb audiència". "Un servei públic sense públic no és un servei i demanaré la mateixa hostilitat que a la resta. Veurem com funciona i a partir d’allà decidirem", va deixar caure la política.
Telemadrid fa el seu agost
Telemadrid va tancar l'agost amb un bon resultat d’audiència. La cadena madrilenya va vorejar el 6,5% de quota de pantalla, el seu millor registre des de l’abril del 2012 (6,9%) gràcies al gran rendiment dels seus espais informatius i dels seus principals programes, que no només no han tancat durant l’estiu, sinó que s’han mantingut amb els seus millors índexs de seguiment dels últims anys.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats