IMATGE RENOVADA

Antonio García Ferreras torna dilluns a 'Al rojo vivo' estrenant nou plató

Tindrà més de 500 metres quadrats, entorns en 3D i un sistema de realitat augmentada

ferreras

ferreras

2
Es llegeix en minuts
REDACCIÓN YOTELE

Després d’unes merescudes vacances, Antonio García Ferreras torna dilluns vinent 10 de setembre a La Sexta per agafar de nou les regnes d’‘Al rojo vivo’ . Ho farà, a més, estrenant un nou plató que aposta per un entorn minimalista i modern en el qual es dona prioritat a l’audiovisual, segons informa la cadena, amb la intenció de crear una nova manera de narrar en televisió més àgil i avantguardista

El disseny del plató, realitzat per la Direcció d’Imatge i Creativitat d’Atresmedia per dotar-lo d’un caràcter multifuncional, inclou novetats com una pantalla en HD i la possibilitat de tenir un decorat diferent segons l’actualitat del dia o la temàtica tractada en el programa, adequant-se així a l’actualitat de la jornada.

La pantalla, de 21 metres de longitud i tres metres d’altura, compta amb leds d’última generació que s’integren a la pantalla motoritzada de cubs de nou per tres metres. Per controlar el contingut del que hi apareix es compta amb un sistema de gestió que conviu amb la mateixa capa gràfica de retolació, VIZRT. Més de 15 senyals HD permeten crear una infinitat de finestres i mostrar l’actualitat a través de fotos, vídeos o senyals en directe.

En total, es tracta de més de 500 metres quadrats de plató sensoritzat, amb entorns 3-D i un sistema de ‘realitat augmentada’, igual com al nou plató d’‘Antena 3 Noticias’, que permetrà explicar a l’espectador les notícies d’una manera més gràfica. D’aquesta manera, podran projectar-se elements virtuals dins del set, oferint gràfics tridimensionals a l’audiència. 

Nou plató d’'Al rojo vivo’. / ATRESMEDIA

Ferreras podrà dirigir la realització amb el sistema ‘under control’

Una altra de les novetats del set d’‘Al rojo vivo’ per a aquesta temporada és l’anomenat ‘under control’ digital, que permetrà a Antonio García Ferreras dirigir part de la realització del programa. 

‘Al rojo vivo’ també adapta la seva imatge i la seva línia gràfica als canvis, reforçant les seves senyes d’identitat i la seva aposta per una línia avantguardista, amb gran protagonisme de la pantalla led i la gran taula com a element central i vertebrador de l’escenari.

Notícies relacionades

A més, s’ha dissenyat un terra mirall per afavorir el reflex i la transmissió de les imatges per tot el set. Els canvis d’imatge es reforcen amb la presència d’una paret de maó que atorga al plató un toc urbà i pròxim.

Així, la identitat d’‘Al rojo vivo’ s’actualitza amb un ‘restyling’ del seu logotip i peces gràfiques, com la capçalera del programa, sense perdre l’origen personal que identifica la marca.