On Catalunya
Protecció platges
Comencen les mesures de protecció a la platja de Ribes Roges per preservar el sender Camanegre
L’Ajuntament de VNG instal·la tanques i prohibeix l’accés de gossos a la platja per protegir l’hàbitat d’una au en perill d’extinció

L’Ajuntament de VNG comença la instal·lació de tanques a la platja de Ribes Roges per protegir la zona de nidificació del sender Camanegre.
La mesura de protecció entra en vigor aquest 1 de març, per protegir l’au en perill d’extinció, que comença a fer les seves postes a partir del mes de març a la desembocadura del torrent de Sant Joan.
Aquest any, les actuacions a la zona redueixen el seu impacte, generalitzant el treball manual a l’àrea protegida i disposant de zones acordonades que s’aniran ajustant a la presència de nius.
Es prohibirà la presència de gossos
A més, es prohibeix la presència de gossos a la zona de la platja de Ribes Roges, entre el dic de ponent i fins a la passarel·la d’accés a la Pasifae, des de l’1 de març i fins al 15 de setembre.
Durant aquesta setmana s’estan portant a terme tasques manuals de jardineria, instal·lació de senyals i col·locació de les delimitacions de pal i corda.
Notícies relacionadesLa regidora d’Espai Públic, Blanca Albà, explica que aquestes mesures s’estableixen amb l’objectiu de «trobar un equilibri i fer compatibles els usos entre tots els serveis i activitats d’una platja urbana com és la de Ribes Roges i la zona de protecció del sender Camanegre».
Llegeix totes les notícies de Vilanova i la Geltrú a EL PERIÓDICO Vilanova
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- La nova vida de Lamine Yamal
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Al peu de Collserola La Fiscalia investiga la instal·lació de barracons en un parc protegit de Sarrià
- Successos Detingut un conductor borratxo per circular 15 km contra direcció a Olot
- Futbol El Barça es proclama campió de Lliga F i segueix amb pas ferm cap al pòquer de títols