Cultura
L’Atrium de Viladecans acull ‘Família (impossible)’ la comèdia de Carol López
L’obra de teatre posa la mirada en la diversitat i els nous models de família
Divendres vinent 24 de febrer arribarà a l’escenari de l’Atrium de Viladecans (Baix Llobregat) la comèdia ‘Família im(possible)’ una obra dirigida per Carol López.
Sota les actuacions de Dolo Beltrán, Paula Jornet, Jordi Adújar i Ian Bermúdez, ‘Família (impossible)’ reflexiona en clau d’humor sobre els prejudicis davant la diversitat de gènere i posa la mirada en els nous models de família amb l’objectiu de visibilitzar-los.
Notícies relacionadesL’espectacle té una durada d’una hora i encara queden entrades disponibles a la web de l’Atrium de Viladecans, tenen un preu de prevenda de 18 euros i de 12 si ets soci de l’Atrium de Viladecans.
Llegeix totes les notícies de Viladecans a EL PERIÓDICO Viladecans
Temes:
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
- Famosos Aquesta és la clínica de Barcelona on Lucas (Andy y Lucas) tornarà a operar-se el nas
- El pla de Simeone Cansats, però amb la Lliga encarrilada
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Doble cop al Reial i a l’Atlètic
