Cultura
L’Atrium de Viladecans acull ‘Família (impossible)’ la comèdia de Carol López
L’obra de teatre posa la mirada en la diversitat i els nous models de família
Divendres vinent 24 de febrer arribarà a l’escenari de l’Atrium de Viladecans (Baix Llobregat) la comèdia ‘Família im(possible)’ una obra dirigida per Carol López.
Sota les actuacions de Dolo Beltrán, Paula Jornet, Jordi Adújar i Ian Bermúdez, ‘Família (impossible)’ reflexiona en clau d’humor sobre els prejudicis davant la diversitat de gènere i posa la mirada en els nous models de família amb l’objectiu de visibilitzar-los.
Notícies relacionadesL’espectacle té una durada d’una hora i encara queden entrades disponibles a la web de l’Atrium de Viladecans, tenen un preu de prevenda de 18 euros i de 12 si ets soci de l’Atrium de Viladecans.
Llegeix totes les notícies de Viladecans a EL PERIÓDICO Viladecans
Temes:
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- Resum de l’any cultural Els millors llibres del 2025
- Aquesta nit A TV3 El resum de Quim Masferrer
- Anàlisi del fenomen del suïcidi (I) Per què els homes moren més per suïcidi: una bretxa que no és innata i creix amb l’edat
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Sinistre al Pròxim Orient Els turistes de l’accident a l’Aràbia Saudita eren de la província de Barcelona
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Loteria catalana 29181 i 15376, quarts premis de la Grossa de Cap d’Any 2025
