Atur i ocupació
L’atur al Baix Llobregat descendeix un 6% el 2022
Més de 34.000 persones es troben sense feina actualment a la comarca
La taxa d’atur al Baix Llobregat està en el 8,6%, unes dades que es troben per sota de la mitjana de Catalunya, situada en el 9,1%

Com cada mes, l’Observatori Comarcal del Baix Llobregat ha fet públic l’informe de les dades d’atur de la comarca del mes de desembre passat. A l’informe, es pot observar com el desembre del 2022, 34.651 persones de la comarca es trobaven a l’atur a diferència de les 36.875 del mateix mes de l’any anterior, fet que representa un 6%.
Aquestes dades situen lataxa d’atur del Baix Llobregat en el 8,6%, dades que es troben per sota de la mitjana de Catalunya, situada en el 9,1%.
Les grans ciutats de la comarca i amb més habitants són els municipis que en valors absoluts han vist diminuir més l’atur, com és el cas de Sant Boi i Viladecans amb 373 i 204 persones menys en situació d’atur respectivament, seguides de Gavà (-199), Cornellà (-164) i Esplugues (-157).
Notícies relacionadesEn termes relatius, els municipis amb els decrements més alts han sigut en municipis amb menys habitants com Rosanes (-17,3%), Abrera (-13,2%), Collbató (-12,8%), seguits de Santa Coloma de Cervelló (-12,6%), Sant Esteve Sesrovires (-9,7%) i Gavà (-9,5%).
Més notícies d’El Baix Llobregat a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026
- «Genocidi» a Gaza El Govern aprovarà dimarts el decret d’embargament a Israel després de resoldre els esculls a duanes
- El piromusical dels Estopa