Inclusió social
Viladecans guardona les pràctiques inclusives
La Castanyada de la Federació d'Associacions de Veïns rep el primer premi

L’Ajuntament de Viladecans reconeix les propostes inclusives de les entitats del municipi. /
L'Ajuntament de Viladecans fa un reconeixement a les entitats que desenvolupen pràctiques inclusives. Així, durant l'any 2017 diferents associacions de la ciutat han treballat perquè la inclusió social sigui una realitat. Entre tots els projectes presentats, la Castanyada inclusiva de la Federació d'Associacions de Veïns de Viladecans, Caviga i ASDIVI per fer partícips d'aquesta festa persones amb diversitat funcional ha rebut el primer premi.
A més del premi per la Castanyada inclusiva, també s'han entregat diplomes de bones pràctiques a l'Agrupació Coral la Lira pel projecte Unim Veus i convertir la coral en un espai de convivència, al Servei de rehabilitació comunitària de Viladecans per les jornades de voluntariat, a l'Associació de Jubilats del Barri de Sales pel seu projecte dirigit a persones grans i famílies perquè es trobin en un espai intergeneracional i, finalment, al col·lectiu Violeta pel seu treball per a la normalització de les persones LGTBI.
Notícies relacionadesDurant l'acte d'entrega del premi i diplomes s'ha anunciat també que aquest 2018 es repetirà el premi a les bones pràctiques inclusives per ajudar les entitats que plantegin les seves activitats amb criteris d'inclusió social.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- La pluja torrencial provoca riuades en diversos municipis
- Història naval De Barcelona a Cuba en vaixell noucentista
- Acte polític a Màlaga Pedro Sánchez expressa el seu «orgull» per les protestes propalestines a la Vuelta a Espanya
- Míting a Castella-la Manxa Feijóo promet als empresaris del camp menys burocràcia i impostos
- Opinió Xarxes socials i salut mental juvenil: entre la visibilització i la banalització
- Futbol / La crònica El Barcelona enlluerna el València en una capsa de sabates
- La contracrònica Suplents que no ho són
- A BALAÍDOS Un penal en el temps afegit frustra la primera victòria del Girona
- Cop franc Que bé, que t’has quedat