Medi Ambient
Viladecans tanca la Setmana de la Mobilitat Sostenible convertint el passeig de la Marina en de vianants
Es van organitzar activitats i tallers familiars per promoure la mobilitat sostenible, segura i saludable
Viladecans tanca el passeig de la Marina perquè el gaudeixin els vianants.
Durant el matí de diumenge, el passeig de la Marina de Viladecans va ser tallat al trànsit de vehicles perquè vianants, bicicletes i patins poguessin aprendre i disfrutar de diferents activitats i tallers familiars que promouen una mobilitat sostenible, segura i saludable.
La celebració del Dia Sense Cotxes va tancar així la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura a Viladecans, que té per objectiu transmetre al ciutadà que no sempre és necessari l'ús del vehicle privat per desplaçar-se i fomentar l'ús de la bicicleta, el patinet o el transport públic per moure's per la ciutat.
Notícies relacionadesD'entre totes les activitats relacionades amb la mobilitat sostenible que es van realitzar a Viladecans durant la setmana passada, encara està obert el concurs #Cap&Peus, en el qual els ciutadans poden participar enviant, fins al dia 30 de setembre, una fotografia de com es mouen pel municipi de manera sostenible. El premi és un patinet.
- Diplomàcia de guerra Ucraïna, potència mundial en drons: Zelenski ven els aparells «provats en combat» a més de 20 països
- Es compleix un mes del procés El Govern reforçarà les comissaries davant l’allau de peticions de targetes TIE i informes policials per a la regularització d’immigrants
- Apunts polítics de la setmana ¿On es juga el PP la majoria absoluta a Andalusia? ¿El PSOE pot evitar la catàstrofe?
- Els cuiners bascos coincideixen: "L’error més habitual en fer marmitako és un brou aigualit i poc treballat"
- Ciència Tarragona i Reus omplen els seus bars de ciència en una nova edició del festival “Pint of Science”, del 18 al 20 de maig
