Pròxima estrena
Llançament, tràiler i tot el que necessites saber sobre la presentació de Starfield
Els nois de Bethesda Game Studios van realitzar l’esperada presentació de ‘Starfield’ en un esdeveniment especial que va servir per donar a conèixer més detalls de la superproducció prevista per estrenar-se el 6 de setembre a PC, Xbox Series S i Xbox Series X. Durant els més de 40 minuts pels quals es va estendre la cita, els desenvolupadors amb el director del joc, Todd Howard al capdavant, van brindar una mirada en profunditat a l’univers del títol, les seves mecàniques i elements de personalització.
Per començar es va poder conèixer el nucli de la sèrie de missions principal, que enviarà els jugadors a una tasca per descobrir els secrets de l’univers. També es va revelar com es maneja la tripulació i els Companys de nau. Aquest és un element important, ja que el personal proporcionarà diferents bonificacions a la nau i al lloc d’avançada.
Parlant de la nau, també fem un cop d’ull a com es podrà construir, personalitzar i millorar la flota i comprovem com ‘Starfield’ es mou en l’exploració. Des de superfícies de més de 1.000 planetes fins a l’espai intermedi, descobrir el que hi ha fora és gairebé il·limitat. Tot això està impulsat per nova tecnologia que permet a Bethesda crear experiències úniques per a cada jugador.
Exploració en el seu terme màxim
Exploració en el seu terme màximL’equip de desenvolupament promet una experiència èpica plena de rics detalls en entorns i planetes, a més de diverses mecàniques d’exploració. Això vol dir que els jugadors podran visitar centenars de planetes, explorar ciutats i interactuar amb la seva tripulació. Al començament del joc, la trama sembla girar entorn de Constellation, un grup descrit com els «últims exploradors de la galàxia». Aquesta eclèctica agrupació inclou varietat de personatges, des d’un vaquer espacial fins a un teòleg o un home de negocis que ho finança tot.
‘Starfield’ també permetrà la personalització de totes les parts de la nau, una cosa que afectarà no només l’aparença, sinó també les seves funcions. Inspirat en la tecnologia de la NASA, el joc promet una experiència rica i immersiva. Almenys aquesta és la proposta que Bethesda vol transmetre amb el joc.
La personalització serà un dels seus aspectes més destacats
Notícies relacionadesLa personalització serà un dels seus aspectes més destacatsLes imatges de joc de ‘Starfield’ també deixen mostres de batalles espacials. No només serà possible lluitar i destruir altres naus, sinó també envair i dominar les seves tripulacions, una cosa que ampliarà la flota del jugador. A més, tindrà accés a un arbre d’habilitats que permetrà que el personatge i el barco progressin al llarg del joc. Completar desafiaments atorgarà punts que es poden aplicar a aquest arbre d’habilitats. Es llançarà a Xbox Series X|S, PC i Game Pass el 6 de setembre.
Starfield - Gameplay Reveal
Starfield - Gameplay Reveal
- Presumptament... molt fort
- La lupa Araujo i el Barça se separen
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Crisi per la gestió del temporal Vilaplana va acostar Mazón amb el seu cotxe fins al Palau el 29-O
- Fi de l’era Mazón: Pérez Llorca, nou president gràcies al suport de Vox
- L'exjugador del Barça Dani Alves reapareix en un nou vídeo predicant a Girona: "El Déu que és allà és el mateix que és aquí"
- Música RTVE reitera el no d’Espanya a Eurovisió si Israel participa en el concurs: “Calen més mesures”
- Polèmica municipal Els Comuns reclamen a la Síndica de Greuges que actuï davant el veto de Martorell a omplir garrafes a les fonts
- Organitzacions empresarials Fainé demana "exemplaritat i compromís social" als directius
