Aquests són els tres perfums de Jordi Roca
El reposter gironí Jordi Roca ha presentat la seva línia de perfums inspirats en les seves postres. El petits dels germans Roca ha escollit tres dels seus plats més emblemàtics per a crear aquestes tres fragàncies pensades per evocar aromes i sabors específics que es reflecteixen en les seves postres.
Els perfums estan elaborats en col·laboració amb el perfumista Agustí Vidal, que ha treballat amb El Celler de Can Roca durant molts anys. Els perfums han estat fabricats a Àuria Perfumes, una cooperativa industrial situada a Igualada que forma part del grup Àuria, un conjunt d’entitats de l’economia social que promouen la inclusió de persones amb discapacitat i en risc d’exclusió social.
Els perfums estan disponibles des d'aquest dimecres a les webs de Rocambolesc, Casa Cacao i El Celler de Can Roca i a les botigues físiques de Casa Cacao i la confiteria de Rocambolesc a Girona.
Aquests són els tres perfums de Jordi Roca
Núvol de Llimona

Inspirat en les postres Núvol de Llimona, un núvol de llimona sobre un pa de pessic banyat en llet i llaminadures, utilitza ingredients com yuzu, bergamota, llimona, mantega, llet i pa. Aquest perfum busca despertar el record de la infantesa i fer tangible l’emoció de la tendresa.
Confit

Confit és un recorregut dolç que barreja núvols de sucre i llaminadures florals, amb notes de violetes i confitures. La violeta s’uneix a la rosa en una combinació de mandarina, llimona, pera i gerds, que s’entrellacen per crear un perfum delicat i evocador.
Trinitario

Aquest perfum combina aromes de cacau, cafè i torrats, tot oferint una experiència intensa i complexa. Inspirat en les aromes del cacau, el cafè i els torrats, és ideal per aquells que busquen una experiència més profunda.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»