Plàtan i mel contra els llavis ressecs
Per a un resultat millor, en el moment de l'aplicació es pot aprofitar per fer massatges a la pell
Un remei natural per tractar els llavis ressecs consisteix a barrejar un plàtan, triturant-ne la polpa, i afegir-hi una cullerada sopera de mel. S'aplica la barreja a la zona labial i es deixa que actuï un mínim de 20 minuts.
En el moment de l'aplicació, es pot aprofitar per fer un exercici específic que aportarà elasticitat a la pell. Consisteix a estendre una petita quantitat de la pasta al centre del llavi superior i durant 10 minuts es repartirà cap a les comissures amb un suau massatge primer, i amb moviments més d'allisament després. Per a un complet resultat, s'aconsella repetir el procés al llavi inferior.
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Anàlisi L’advocat Martín-Duarte
- Urbanitat BCN aprova la nova ordenança de civisme, en vigor a principis del 2026
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Previsió meteorològica L’episodi de pluges intenses «estàtic» s’acarnissa a Badalona, el Maresme i el Vallès a l’espera de més precipitacions
- Crisi ramadera L’últim senglar infectat canvia l’escenari: «Reforçarem la vigilància en l’entorn de Sant Cugat per detectar més casos»
- Professor i pedagog Mor als 87 anys Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística
- Escàndol internacional Trump, Clinton i la trama Epstein d’abús sexual: les claus
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
