Manteniment
Compte: això és el que passa si no neteges bé la teva fregidora d’aire
Tot el que has de saber sobre les fregidores d’aire
Les fregidores d’aire són un electrodomèstic cada vegada més habitual a les cuines. Les facilitats que ofereix a l’hora de cuinar, a més del bon sabor i com són de saludablesels plats elaborats per mitjà dels ‘air fryers’ fan d’aquestes màquines un recurs molt recomanable per a tota mena de cuiners.
No obstant, més enllà dels evidents avantatges que ofereix, també és important destacar la necessitat de cura i manteniment d’aquesta tecnologia. Netejar adequadament les fregidores d’aire és gairebé tan important com saber utilitzar-les, ja que, malgrat no utilitzar oli, la brutícia i acumulació de restes de menjar pot desembocar en la proliferació de bacteris dins d’aquests aparells.
Intoxicacions alimentàries
Notícies relacionadesEl principal risc de no portar a terme una neteja i desinfecció periòdica de la fregidora d’aire és la proliferació de bacteris que, consegüentment, poden donar peu a patir diferents intoxicacions alimentàries. Afectacions per salmonellao l’estafilococ, amb símptomes com les diarrees o la febre,son les més comunes després que la carn, els ous, les verdures o altres aliments processats entrin en contacte amb determinats microorganismes.
Així doncs, per evitar que això passi simplement n’hi ha prou amb seguir tres senzills passos per rentar la fregidora d’aire. Per començar, amb la màquina apagada, és fonamental retirar amb paper les restes de menjar o oli que puguin quedar al seu interior. A continuació, és recomanable aplicar sabó i aigua calenta per netejar les diferents peces. Finalment, també seria pertinent desinfectar el recobriment.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- ¿Què han votat els teus parents en les eleccions d’Extremadura? Mapa de resultats carrer a carrer
- SORTEIG DE NADAL 2025 El Gordo premia hotelers que van alimentar els bombers en els incendis de Lleó: «Ho hem sabut a l’anar a donar menjar a les vaques»
- 'EL SEGON CAFÈ' A LA2CAT L'Editorial de Cristina Villanueva: Entre Números i Silencis
- Sort al Baix Llobregat Un estanc de Sant Boi reparteix 7,5 milions del tercer premi de la Loteria de Nadal 2025
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 El cava es refreda a la Gran Via: repeteix per segon any un cinquè premi i reparteix 60.000 euros dècim a dècim
