Tres remeis
Trucàs: utilitza així l’aigua per tapar els cabells blancs
Adeu als cabells blancs: recupera el teu color original en només tres dies
En tots els mètodes utilitzats per fugir d’un aspecte canós es repeteix el mateix ingredient
L’aparició de cabells blancs és un dels signes més evidents de l’envelliment. Malgrat que la seva aparició, deguda a la falta de melanina, té conseqüències únicament estètiques, hi ha molta gent que prefereix amagar-les per mitjà de tints o altres vies.
Tots els mètodes per dotar els cabells de color i fugir dels tons canosos presenten un ingredient comú: l’aigua.
Tints i altres remeis
La solució més habitual per desfer-se dels cabells blancs són els tints, productes amb temps i maneres d’aplicació molt variables segons les seves característiques. Malgrat la diversitat de gammes i tonalitats que hi ha, sempre és recomanable utilitzar aigua tèbia per rentar els cabells una vegada transcorregut el temps d’espera perquè agafin color.
Notícies relacionadesAltres remeis casolans també se serveixen de l’aigua. Un consisteix a dipositar vuit nous i un litre d’aigua en una olla, deixar-la bullint 25 minuts i, després d’obtenir una barreja, aplicar-la sobre els cabells, deixar-la reposant mitja hora i esbandir-la.
Una cosa semblant passa amb la camamilla, un ingredient que, barrejat amb cúrcuma en pols i dues tasses d’aigua bullint,dona com a resultat una solució que aconsegueix exterminar els cabells blancs. Això sí, abans de fregar els cabells, s’ha de deixar refredar el líquid durant uns 20 minuts.
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 habitatges de lloguer
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Infància Elena Codina, pediatra: «Els nens poden passar 8 hores al dia a l'escola sense cap legislació que els protegeixi a nivell ambiental»
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Sanitat animal Catalunya ja ha sacrificat més de 2.500 vaques per la dermatosi nodular, que es propaga a gran velocitat
- Nou matinal RTVE llança ‘El segon cafè’, el nou matinal de La 2Cat amb Cristina Villanueva al capdavant
- Declaració conjunta Sánchez arriba a un acord amb Alemanya per avançar en l'oficialitat del català a la UE després de l'ultimàtum de Junts
