Temps limitat
Preus Black Friday amb fins a un 75% de descompte a EL PERIÓDICO
EL PERIÓDICO ofereix, fins al diumenge 26 de novembre, un descompte exclusiu en totes les seves tarifes de subscripció

15 dies a un preu exclusiu. Aquesta és la proposta d’EL PERIÓDICO per al Black Friday d’aquest any. A partir del dilluns 13 de novembre i fins al diumenge 26 de novembre, totes les tarifes de subscripció disponibles a través de la web del diari s’ofereixen amb un descompte inigualable, fins a un 75%
A causa de l’extraordinarietat de la proposta, només es manté durant uns dies i el diari la fa només accessible a nous subscriptors. El Black Friday és una oportunitat única per conèixer els avantatges de subscriure’s a EL PERIÓDICO.
Notícies relacionadesEL PERIÓDICO ofereix diverses modalitats per adaptar-se a les necessitats de cada lector. L’opció digital ofereix una tarifa exclusiva anual + 1 mes GRATIS per només 20 euros que et permetrà disfrutar de manera il·limitada de tots els continguts exclusius, accés a l’edició digital impresa i avantatges únics de la comunitat P+.
Els que durant la setmana no poden llegir el diari amb tranquil·litat poden escollir la subscripció a l’edició impresa de cap de setmana i els més assidus disposen de la tarifa a l’edició impresa de dilluns a diumenge; totes aquestes opcions inclouen l’accés digital, que els permet disfrutar igualment dels continguts web. En l’apartat tarifes de subscripcions d’EL PERIÓDICO es poden consultar tots els detalls de cada una de les ofertes.
- Qui va ajudar ETA a matar Carrero
- Els micropisos i tuguris continuen aflorant a Barcelona
- Pensionistes Això és el que cobraràs de jubilació amb una nòmina de 1.500 euros al mes
- Front comú empresarial contra la nova normativa dels pisos turístics
- Una allau de demandes per presumptes pràctiques abusives asfixia Meta
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Conflicte armat Guerra Rússia-Ucraïna, en directe: últimes notícies del conflicte
- Investigació D’histèriques a hipersexuals: malalties femenines que mai ho van ser
- Rumb al sud 9 bons restaurants de Tarragona i província per disfrutar com un cèsar
- «¿Vols còpia?»: Per què el Banc d’Espanya recomana demanar el resguard quan pagues amb targeta