Accident
Vídeo | Tragèdia en un casament a Jordània: Un convidat mata el nuvi a la festa prèvia
El nuvi mor a la festa prèvia al seu casament després que un convidat –que ballava amb un fusell d’assalt a la mà– va disparar enlaire i la bala va colpejar directament Hamzeh Al Fanatseh, la víctima de l’accident.
L’home que va disparar, presumptament un familiar d’ell, està arrestat i, segons informen els mitjans locals, el cas està sota investigació policial. Hamzeh, que rondava els 20 anys, formava part de la policia de Jordània.
Un novio muere de un disparo en su boda.... pic.twitter.com/yRrKkzMISQ
— Alfredo Perdiguero M. 🇪🇸 (@PerdigueroASP) 22 de septiembre de 2023
El cos de la policia ha emès un potent missatge a xarxes socials: «Qualsevol que alguna vegada hagi disparat una arma durant una celebració, reclamant-ho com un acte d’homenia o una manifestació d’alegria, ha ajudat a promoure aquest hàbit mortal i és còmplice de l’assassinat de Fanatseh».
Notícies relacionadesEl curiós del cas és que era una festa només del nuvi, i els convidats eren amics i familiars d’aquest. És una cerimònia clàssica en què se celebra el futur casament amb balls, te i trets a l’aire. La núvia no hi era present i l’hi van comunicar mentre es preparava per a l’esdeveniment al saló de bellesa.
Aquest tipus de cerimònies, no obstant, ja està prohibida pel Codi Penal. Disparar enlaire ara està penat amb tres mesos de presó i 1.000 dinars jordans. El govern ja ha llançat una campanya de sensibilització: «No matis la teva felicitat»
- Movilitat a la Catalunya central Usuaris del bus de Sallent a Barcelona se senten deixats per la nova proposta de servei
- Aliances parlamentàries El Congrés exigeix al Govern que "renunciï" a la regularització de 500.000 migrants i executi les "ordres de retorn"
- Clàssics del rock català Brams tornen amb un disc per transformar l'"aturdiment" derivat de l'1-O en "optimisme"
- ORIENT MITJÀ Espanya prepara l’evacuació dels seus militars desplegats a l’Iraq
- Cures intensives Els metges de l’UCI demanen acabar amb les guàrdies de 24 hores: "El desgast transcendeix la simple falta de son"
