Accident aeri
Tragèdia en un ‘baby shower’: mor el jove pilot de l’avió

Els ‘baby shower’, una tradició originària dels Estats Units, s’han popularitzat en els últims mesos i ara les parelles de tot el món volen conèixer el sexe del seu nadó d’aquesta particular manera. I moltes famílies aposten per festes cada vegada més cridaneres.
És el cas d’aquesta parella mexicana. Van decidir llogar una avioneta per revelar el sexe del seu nadó, que trauria fum blau en cas d’esperar un nen, i rosa si fos una nena. La parella, ubicada davant unes lletres en les quals es podia llegir ‘oh baby’, estava celebrant que tindrien una nena quan el pilot va perdre el control del vehicle i va acabar tenint un accident uns metres més endavant d’aquesta festivitat.
Notícies relacionades🇲🇽 | TRAGEDIA: Avioneta que participó en revelación de sexo de un bebé se estrelló; el piloto falleció.
— Alerta Mundial (@AlertaMundial2) 3 de septiembre de 2023
Lo que era el momento más feliz para esta pareja y su familia, al dar a conocer el sexo de su bebé, se convirtió en una tragedia.
La avioneta arrojaría el polvo de color que… pic.twitter.com/6FVkO69u2g
En el vídeo pot observar-se que l’accident es deu a una fallada a l’avioneta, es torça l’ala esquerra i el pilot de 32 anys no pot canviar la trajectòria del vehicle. Segons han informat els mitjans locals, va ser traslladat a l’Hospital de Navolato però va morir minuts després per fractures internes.
Molts dels assistents a la festa ni tan sols se n’adonen en el moment de l’accident, com pot veure’s en el vídeo, com és el cas de la parella que està abraçant-se en el centre de la celebració.
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- QUATRE ANYS DESAPAREGUT La mare que va llençar a les escombraries el cadàver del seu fill discapacitat patia un «deliri místic»
- Odissea blaugrana "És desesperant com ens tracten"
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Món del cor Les Mamarazzis tindran programa en català a La 2
- Barcelonejant Les 56 espelmes de Collboni i l’optimisme de la Casa Gran empresarial
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Ésser humà avui
- BAIXA CONTRA EL VALÈNCIA Flick critica De la Fuente per alinear Lamine Yamal lesionat
- Protecció de la fauna Les poblacions de linx ibèric d’Espanya i Portugal trenquen el seu aïllament i aconsegueixen connectar-se