Artistes
Primera imatge de Rosalía després de desaparèixer de les xarxes socials
Rosalía porta gairebé dos mesos desapareguda de les xarxes socials. Des que va anunciar la seva ruptura amb el cantant Rauw Alejandro, l’artista ha apostat per desconnectar per vacances i no compartir amb els seus seguidors el seu dia a dia, com solia fer fins ara.
I tot i que ella continua sense compartir res, alguns seguidors seus sí que han publicat fotografies i vídeos de la cantant en les xarxes socials. Un vídeo d’ella conduint, compartit per una de les seves fans ha revelat que està passant les vacances a Miami.
També un altre compte fan ha publicat un vídeo amb la seva germana a la ciutat nord-americana. La Pili, a més de ser un pilar fonamental de la cantant, també l’ajuda en l’àmbit professional, és la seva directora artística. El compte @motomamitour ha explicat en les xarxes socials que la cantant ja està preparant nova música a l’estudi.
Rauw Alejandro, de gira per Espanya
Notícies relacionadesPer la seva banda, Rauw Alejandro està de gira a Espanya. Vuit seran les parades que farà per tot el país, des de l’actuació de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València, fins la que el 16 de setembre tancarà aquest periple a Tenerife, concretament a Costa Adeje Golf.
El record va ser inevitable al Palau Sant Jordi de Barcelona l’1 de setembre, on fa poc més d’un any actuava enmig de multituds a l’RCDE Stadium amb Rosalía com espectadora, a qui va dedicar el tema ‘Aquel Nap ZzZz’. «Jo soc de Puerto Rico, però ara Barcelona és la meva ciutat», va proclamar en català llavors.
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- Actuació policial Els Mossos salven a Barcelona una dona que es volia suïcidar i que va quedar penjada de la façana
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Política Tarragona s'adhereix al Pacte Nacional per la Llengua: "El català ha de continuar sent útil, plural i present al carrer"
- Famosos La nova casa de Lamine Yamal, antiga llar de Piqué i Shakira, va baixar 3 milions de preu: aquest és el motiu
- 'El segon cafè de La2Cat' L’Editorial de Cristina Villanueva: La Llei ELA, un any aprovada en va
- Comunicació Investigats nou directius de TV3 i Catalunya Ràdio per presumptes sobresous
- Famosos L’església de Girona del predicador Dani Alves confia en la seva influència per «portar l’evangeli a Espanya», tot i que confirma que la seva aparició va ser puntual
