Òbit
Mor l’‘influencer’ Remi Lucidi als 30 anys d’una caiguda d’un 68 pis
El jove francès era conegut per les seves acrobàcies i la seva predilecció per les situacions extremes

El món de les xarxes socials ha quedat commocionat després de la tràgica mort de Remi Lucidi, un popular ‘influencer’ francès de 30 anys, el qual va perdre la vida al caure des del pis 68 d’un edifici en una zona residencial de Hong Kong. Lucidi es trobava intentant aconseguir una de les seves característica instantànies des del terrat del complex quan es va produir l’accident.
L’incident va tenir lloc dissabte passat, 29 de juliol, al voltant de les 18.00 hores, quan Lucidi va accedir a l’edifici Tregunter Tower al·legant que visitaria un amic a la planta 40. No obstant, el seu presumpte amic va negar conèixer-lo, cosa que va fer que l’‘influencer’ continués el seu ascens a l’ascensor fins a la planta 49.
Notícies relacionadesLes imatges de seguretat van revelar que Lucidi va completar el trajecte fins al terrat per les escales, però quan les autoritats van arribar, no hi havia rastre d’ell a la zona. L’última vegada que va ser vist amb vida va ser a les 19.38 hores, quan una treballadora de l’àtic el va veure colpejant la finestra, donant indicis que podria estar demanant ajuda.
Quan els agents van arribar al lloc de l’accident, només van trobar la càmera amb què el ‘influencer’ gravava les seves aventures. La seva tràgica mort ha deixat un buit a la comunitat de seguidors i ha ressaltat els perills als quals es poden enfrontar aquells que busquen arriscades fotografies per guanyar popularitat a les xarxes socials.
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Una cinquena alumna acusa el professor del Conservatori del Liceu de tocaments
- La nova Via Laietana s’inaugura el dia 29 amb una gran festa popular
- Successos Mor un turista francès durant el seu comiat de solter a Sils
- Atrapen a Empuriabrava un home acusat d'assassinar una dona a França
- Drets Socials L'Oficina Antifrau deixa la porta oberta a què els fets sobre la DGAIA puguin "tenir en algun moment rellevància penal"
- FIRMARIA FINS AL 2031 El penúltim regateig de Nico Williams. De l’ara em quedo fa un any a l’ara sí al Barça
- Debat definitiu El Congrés aprova la llei del PSOE per bloquejar la Fundació Franco i tomba les esmenes del PP
- Drets laborals Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses