‘Ad Revenue’
Twitter comença a pagar als seus creadors de contingut: fins a 100.000 dòlars per publicitat

Elon Musk ha complert amb la seva promesa i Twitterha començat a repartir part dels seus guanys per publicitat entre els creadors de contingut. Així ho ha anunciat aquest dijous la mateixa empresa a través d’un comunicat: «¡Sorpresa! Avui llancem el nostre programa de repartiment d’ingressos d’anuncis de creadors».
«Estem ampliant la nostra oferta de monetització de creadors per incloure el repartiment d’ingressos publicitaris per a creadors. Això significa que els creadors poden obtenir una part dels ingressos publicitaris, començant per les respostes a les seves publicacions. Això és part del nostre esforç per ajudar les persones a guanyar-se la vida directament a Twitter», han conclòs.
D’aquesta manera, la xarxa social de l’ocellet no només canvia completament el seu model, que fins ara no repartia cap tipus d’import entre els ‘tuitaires’, sinó que es defensa de la irrupció de plataformes equivalents per part de la competència, Mega, com va ser la recent sortida al mercat de ‘Threads’.
Requisits previs
Tal com apareix especificat a la seva pàgina web, existeixen una sèrie de requisits previs a optar a aquesta remuneració. Primer, l’usuari ha d’estar subscrit al servei Twitter Blue o Verified Organizations, és a dir, ha de comptar amb la distinció del verificat. A més, també ha d’acumular, almenys, cinc milions d’impressions a les seves publicacions en cada un dels últims tres mesos i, finalment, ha de rebre l’aprovació humana dels ‘Estàndards de monetització per a creadors’.
Així mateix, una vegada completades aquestes condicions, l’internauta interessat necessita un compte de Stripe, plataforma de pagaments per rebre l’hipotètic ingrés, i complir les polítiques de subscripcions de creador.
Fins a sis xifres
Malgrat que, de moment, el que es coneix com a programa ‘Ad Revenue’ només està disponible en països com els Estats Units, on s’ha obert el repartiment del primer paquet de cinc milions de dòlars, anunciat fa uns mesos per Musk, diferents perfils ja s’han fet ressò de les grans quantitats de diners atorgades.
Notícies relacionadesDiversos mitjans nord-americans asseguren que ‘Internet Hall Of Fame’, compte dedicat a repujar algunes de les millors interaccions captades a la xarxa, ha rebut un total de 107.247 dòlars, i és aquesta la xifra més alta registrada fins al moment. Per la seva banda, altres figures públiques com el youtuber Mr. Beast han obtingut beneficis de 25.000 dòlars gràcies a aquesta iniciativa.
Es pot destacar que en tots dos casos, els titulars dels comptes esmentats han anunciat que repartiran part o el total dels esmentats guanys. «¡Qui tingui la resposta més agradada a aquest tuit en 48 hores obté tots els meus ingressos de Twitter per al mes vinent!», ha publicat Mr. Beast, conegut per les seves iniciatives solidàries.
- Els bars de Gràcia, en peu de guerra per un veto i un error de l’Ajuntament
- El mirador de la Torre de Collserola ofereix vistes gratis
- L’esborrament del mòbil del fiscal
- Xoc entre Vox i l’Església a Catalunya pel cas de Jumella
- El metro retirarà més de 700 màquines de venda de targetes per evitar ciberdelictes
- Afganistan: un any de la victòria talibana
- Incendis Feijóo, des d’un lloc de comandament a Lleó, demana el desplegament de l’Exèrcit: «Estem en una crisi nacional i queda el pitjor»
- Dia de l'Assumpció de la Verge ¿Quins centres comercials obren avui 15 d’agost a Barcelona i resta de Catalunya?
- Acord global Ginebra no aconsegueix segellar l’anhelat tractat global per reduir l’impacte del plàstic al món: «Hem perdut una oportunitat històrica»
- Barcelonejant Una botiga de Barcelona convida a entrar a xerrar a qui se senti sol