Reacció de la ministra
Un vident llegeix la mà a la ministra María Jesús Montero: sorpresa amb el que veu

La ministra d’Hisenda i Funció Pública, María Jesús Montero, és una de les cares més reconegudes en la legislatura de Pedro Sánchez i s’ha sotmès a múltiples entrevistes en els mitjans.
Però segur que en cap d’aquestes entrevistes li han llegit la mà, com li va passar en l’última. La vicesecretària general del PSOE va ser aquest dijous en el programa ‘La hora de la primavera’ de Lebrija TV i, en l’últim moment, la conductora del programa li va proposar al quiromàntic que les acpmpanyés:«llegeix-li la mà i digues-li si guanyarà o perdrà les eleccions».
El vident primer li va dir que estengués la mà, moment en què Montero va aprofitar per dir fent broma: «¿Dreta o esquerra? La mà, eh, la mà». La política va acabar allargant la mà dreta perquè el quiromàntic pogués extreure les seves conclusions sobre el futur de la sevillana.
Notícies relacionadesSegons el vident, la ministra «durarà 100 anys almenys». I també va dir que veu «a la ratlla que va directa al dit gros» que és una persona «molt fidel en tot». Però l’endeví ha anat més enllà i ha sorprès la política confessant-li que la seva mà assenyala que «en el sexe és regular». A la qual cosa Montero ha contestat: «Et diré una cosa, aquesta ratlla s’equivoca», i ha tornat a insistir, «aquesta ratlla ha de ser que se m’ha esborrat per alguna cosa, però s’equivoca», es va defensar la ministra entre rialles.
En Lebrija TV han acabado la entrevista de campaña a María Jesús Montero leyéndole la mano.
— Carlos Rocha (@Carlosrch) 13 de julio de 2023
Conclusiones:
- Va a durar 100 años
- En el sexo es "regularcita", aunque ella lo desmiente
- Es muy leal y, por eso, puede ganar el PSOE el 23J pic.twitter.com/UQzbFSZWNt
Finalment, el vident també va pronosticar com serien els resultats del 23J. Allà Montero va obtenir una bona notícia, perquè el vident creia que el PSOE «podia guanyar les eleccions per la fidelitat» amb què es caracteritza la ministra.
- Compromís amb ERC El Govern es prepara per aprovar al setembre la quitació del deute de Catalunya, extensible a totes les autonomies
- Previsió meteorològica Pluges a Catalunya: el Meteocat activa avisos en aquestes comarques
- Nou autonomies aporten recursos als territoris afectats pel foc
- Montoro va ser alertat d’una investigació a Palma sobre el PP
- L’entrada d’una massa d’aire fred posa en alerta Catalunya
- Conflicte al Pròxim Orient L’operació militar d’Israel a Cisjordània provoca el desplaçament més destacat de palestins des del 1967
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Focs forestals Astúries entrarà amb maquinària pesada a Lleó per prevenir nous incendis: «Farem una línia de defensa»
- Badalona alerta del perill de saltar des del pont del Petroli
- El Port Olímpic recupera més de 100 espècies marines en un any