¿Fantasma o il·lusió òptica? Es viralitza el vídeo del suposat esperit d’un home a cavall
El 8 de febrer passat, es van gravar unes imatges en un camp per una suposada càmera de seguretat que es van viralitzar dies després perquè es va dir que hi havia un genet fantasma en aquestes.
El suposat succés paranormal va ser gravat a Zapote de Nicoya, província de Guanacaste, a Costa Rica.
@hablandoalchilecrQue faria vostè?♬ so original – Hablandoalchilecr
La llegenda diu que el genet fantasma és l’esperit d’un texà anomenat Juan, que vivia a Zapote de Nicoya al segle XIX. El Juan era conegut per la seva habilitat en l’equitació i el seu amor pels cavalls. Un dia, mentre muntava en el seu cavall favorit, el cavall es va espantar i es va desbocar, i va foragitar el Juan a terra amb força. El seu cap va colpejar una roca i el Juan va morir instantàniament.
La llegenda diu que, des d’aleshores, l’esperit del Juan ha sigut vist pels habitants de Zapote de Nicoya, muntant el seu cavall a les nits fosques.
La seva aparició és un presagi de mala sort, i molts creuen que si el veuen, aviat patiran una desgràcia.
A ‘Cuarto milenio’
Les imatges les ha tornat a viralitzar el presentador del programa de misteri ‘Cuarto milenio’ Iker Jiménez, que ha tornat a parlar a la tele del cas, i ha generat opinions per a tots els gustos. Des del que diu que «sembla un home a cavall perquè és un home a cavall» fins al que troba una explicació lògica al fenomen: «Fantasma no ho crec, les peülles són de vaca i la blanca al girar-se la veu. A més projecta ombra a terra... crec que és fallada de la càmera». En la mateixa línia, hi ha més opinions respecte a això, que creuen que «NO és una figura fantasmal sinó que dos plans del mateix lloc en diferent temps se superposen».
- EUA Un vídeo mostra que Alex Pretti va ser colpejat per agents de l’ICE dies abans de ser assassinat
- Entrevista Artur Mas, expresident de la Generalitat: "Puigdemont potser no és capaç d’aglutinar però hi ha de ser"
- Compareixença al Senat El ministre Óscar Puente defensa la despesa a Rodalies: «Hem invertit molt, però no és suficient»
- Famosos Rosalía, caçada passejant de la mà per Barcelona al costat d’una famosa model francesa
- Mobilitat Més del 80% dels catalans viu a menys de 15 minuts de distància amb cotxe d’un hospital
