Vídeo polèmic (i viral)
Ryanair es burla dels clients que no fan la facturació ‘online’ i que paguen per aquest tràmit: «T’ho mereixes»
Ryanair respon així a una passatgera que dona un truc per viatjar sense pagar maleta
L’Aemet fa un avís especial per a aquest divendres a tot Espanya
No és la primera broma que se li gira en contra a l’aerolínia i els usuaris denuncien la conya que gasta la companyia a les xarxes socials
Ryanair és coneguda per ser una de les aerolínies ‘low cost’ d’Europa, per les seves mesures impopulars, com la de cobrar als viatgers per anar al lavabo, i per tenir un to irreverent i jocós a les xarxes socials, fins i tot a les converses amb els usuaris. La companyia ja va respondre amb sarcasme a una passatgera que va donar un truc per viatjar sense haver de pagar la maleta. Ara ha anat més enllà i s’ha burlat dels clients que no fan l’embarcament ‘online’ i han de pagar pel tràmit a l’aeroport.
No és la primera broma que se li gira en contra ni serà l’última. Ja li va passar quan es va burlar de la pujada de preus que Netflix va implementar el febrer passat. Als usuaris no els va passar per alt que l’aerolínia es burlés de la decisió abans de mirar al mirall. «És més car afegir una maleta que 10 anys de subscripció a la plataforma de ‘streaming’», va dir més d’un, amb referència a la política de cobrar fins i tot per l’equipatge de cabina de les aerolínies de baix cost.
L’última broma de Ryanair a TikTok ha tingut un efecte bumerang similar. La companyia sol publicar a la xarxa social xinesa vídeos i mems de diferents assumptes i d’anècdotes que es produeixen en el dia a dia. D’aquesta manera, aquest dimecres es va burlar d’un fet en particular. «Cobrant la facturació al passatger que va ignorar tots els nostres correus», va escriure l’aerolínia en la descripció de la publicació.
Amb conya
La broma va anar més enllà, ja que hi va haver conya. El vídeo és un muntatge i hi apareix Maite Galdeano, concursant de diversos ‘realities’ de Mediaset, ballant i picant de mans mentre canta «‘te lo mereces, te lo mereces, ya salió’» amb una imatge de fons d’un taulell de facturació de Ryanair. Per si fos poc, el «‘ya salió’» dona a entendre que el client que no va fer l’embarcament ‘online’ va perdre el vol.
El vídeo ja és viral: suma més de 369.000 visualitzacions des de dimecres i centenars de comentaris, la majoria dels quals es queixen de la conya que gasta la companyia. «Jo sumant-me al ball perquè no viatjo mai amb Ryanair», diu un usuari. «Canvieu de ‘community manager’ perquè la conya no sol agradar als clients», recomana un altre.
«Així és com s’aconsegueix ser la companyia amb més reclamacions» i «la justícia cobrant les multes a l’aerolínia que va ignorar totes les advertències i sentències» són altres dels dos comentaris amb més ‘likes’.
@ryanair_es Guerra avisada no mata soldat ‼️ #ryanaires ♬ so original – user
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
- Els últims espeternecs de la borrasca Emilia encenen avisos per pluja i tempestes al litoral mediterrani
