Olles i paelles
Compte: no és la millor amiga de la inducció, no la utilitzis per a la teva cuina
Posar la rentadora a la cuina, considerat una «bogeria» a la majoria de països
L’OCU revela que aquestes són les rentadores més fiables
Aquest és el botó secret del forn que et permet cuinar amb la porta oberta
Les plaques d’inducció presenten multitud d’avantatges, entre els quals hi ha, la rapidesa, la precisió, la seguretat i l’estalvi d’energia. No obstant, també cal tenir en compte alguns aspectes negatius d’aquest sistema abans d’instal·lar-lo o utilitzar determinats materials a l’hora de cuinar. Per començar, és important comprovar que les paelles o altres estris que utilitzarem comptin amb el símbol d’inducció, representat amb una espiral.
A més, es pot destacar que alguns materials simplement no estan preparats per funcionar en aquest tipus de mecanismes, de la mateixa manera que aquells recipients d’inducció també seran aptes per a vitroceràmiques, així com per a plaques de gas.
Cassoles de fang
Notícies relacionadesTal com apareix al portal de l’empresa espanyola d’electrodomèstics Balay, la tradicional cassola de fang «no és la millor amiga de la inducció». Això és així perquè no compta amb base ferromagnètica i, a més, la velocitat de la inducció podria fer malbé el fang i acabar esquerdant-lo.
D’altra banda, en el lloc web també s’especifica que totes aquelles olles i paelles preparades per funcionar per inducció poden utilitzar-se tant en cuines de vitroceràmica com en plaques de gas. Per comprovar-ho, n’hi ha prou amb col·locar el recipient sobre la zona més adequada de la placa amb 200 mil·lilitres d’aigua, seleccionar l’opció ‘C12’ dels ajustos als dispositius d’aquesta marca i prémer el ‘Control’, l’activació del qual s’indicarà mitjançant un senyal (–) al panell. Serà la mateixa placa la que, al cap de deu segons, revelarà els resultats quant a rapidesa i qualitat del procés de cocció
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- Modalitat esportiva ‘Boom’ dels locals de ‘barre’ a BCN
- Quant cobra un autònom de baixa? Aquestes són les xifres del 2025
- Salut El cardiòleg Aurelio Rojas aclareix si és millor menjar abans o després d’entrenar
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Intel·ligència artificial Una recerca d'UManresa sobre ètica demostra que la intel·ligència artificial cau en les mateixes contradiccions que les persones
- Educació a Catalunya Els rostres de l’abandonament escolar: «Acabes renunciant per no endeutar els teus pares o per no saber on acudir»
