Nota viral
Sorpresa per la propina que deixa una clienta a un cambrer... i, no, no són diners

Els cambrers són un dels sectors que més aguant i psicologia han de tenir. No és difícil que una persona vagi a un bar o restaurant a prendre alguna cosa i es passi amb la beguda o es cregui amb el dret de menystenir les persones que l’atenen pel simple fet que «el client sempre té raó».
El compte Soy Camarero publica gairebé diàriament anècdotes i amargors de les persones que treballen a la restauració. I, normalment, és per destacar ofertes d’ocupació precàries o comportaments abusius per part dels clients.
Tanmateix, aquest cop, Jesús Soriano, el cambrer de 35 anys que s’amaga darrere el compte @soycamarero, ha volgut donar bombo a una curiosa propina. Curiosa perquè la clienta en qüestió no ha deixat diners, sinó una carinyosa nota a la qual desitja un molt bon Nadal al cambrer i a la seva família.
La clienta en qüestió, que explica que no pot deixar propina perquè no té efectiu, desitja deixar-li una cosa millor: un dòlar de la sort, un amulet que de segur que guardava a la cartera i que, per recompensar l’amabilitat, el somriure i la bona energia del cambrer, ha decidit cedir-lo, junt amb els seus «millors desitjos aquest Nadal i que tot el que desitges es faci realitat», ha escrit a la nota.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Judici a l’Audiència de Barcelona La ‘manada de Castelldefels’ reconeix la violació de tres noies i aconsegueixen una important rebaixa de la condemna
- EUROVISIÓ RTVE aprova retirar Espanya d’Eurovisió si hi participa Israel
- Cambra catalana Wagensberg renuncia a l’acta de diputat d’ERC al Parlament
- Cas Koldo Anticorrupció desmunta els arguments de Cerdán per demanar la seva llibertat: «L’aforament no implica mirar cap a un altre costat»
- Salut Álvaro Torres, nutricionista: «Menja una peça de fruita abans de començar el dinar»