Autor de ‘La temporada de mi vida’
Oriol Romeu, el fitxatge intel·lectual del Girona FC: escriptor i apassionat de la filosofia
El futbolista procedent del Southampton ha recomanat algunes de les seves obres favorites durant la seva presentació en el club català

El Girona FC ha tancat extraordinàriament el mercat de fitxatges. El club català ha anunciat fins a cinc incorporacions aquest dijous. Entre les quals, hi ha Oriol Romeu, del planter del FC Barcelona, que fins ara militava a les files del club anglès Southampton.
En l’entrevista durant la seva presentació, Romeu ha recomanat algunes lectures impròpies de la majoria de futbolistes. El jugador nascut a Ulldecona, que l’any passat va presentar el seu primer llibre, ‘La temporada de mi vida’, ja va compartir en unes declaracions per a EL PERIÓDICO al febrer el seu amor per la literatura. Així mateix, va reconèixer que escriu assíduament i que escolta bandes sonores de Ludovico Einaudi.
Recomanacions inesperades
Notícies relacionadesDurant les entrevistes que es realitzen habitualment durant les presentacions de jugadors, des del Girona FC li han preguntat a Oriol Romeu per recomanacions literàries. ‘El quadern gris’ de Josep Pla i ‘Invicto: logra más, sufre menos’ de Marcos Vázquez han sigut les dues respostes del davanter de 30 anys, que ha reconegut ser un apassionat d’obres relacionades amb la psicologia i la filosofia estoica.
Tal com va revelar en les seves declaracions per a EL PERIÓDICO, la passió per la lectura del jugador del planter del Barça prové del seu excompany Juan Mata, amb qui va coincidir en la seva etapa al Chelsea. El campió del món amb Espanya va recomanar a un jove Romeu que llegís, cosa que «li ha canviat la vida» i l’ha ajudat a incorporar noves rutines, com la d’escriure. L’amor per la literatura del nou fitxatge del Girona FC l’ha portat a publicar el seu primer llibre, ‘La temporada de mi vida’, que és a la venda a la seva pàgina web, on també recomana llibres de Jonas Salzberg i Dale Carnegie.
- Maltractament a GENT GRAN La fiscalia investiga una vintena de casos d’abús econòmic d’avis
- Relleu a l’entitat / La nova junta directiva Teresa Garcia-Milà, primera dona que assumeix la presidència del Cercle
- Pardo de Vera va cedir contractes de 6,8 milions a una firma a petició de Koldo
- Memòria econòmica La productivitat per hora treballada puja però els salaris reals baixen
- Catalunya salva el tancament de fàbriques però perd ocupació industrial
- HOSPITAL GREGORIO MARAÑÓN Boda a l’uci: l’Esther i el Javier es donen el ‘sí, vull’ en una emocionant cerimònia organitzada pels sanitaris
- Industrialització sostenible La Zona Franca estrena la planta més gran d’Espanya especialitzada a convertir residus industrials en combustible verd
- ART El Govern d’Aragó sol·licita l’execució forçosa de la sentència que ordena el retorn de les pintures de Sixena
- Educació L’alumnat català de 4t d’ESO torna a punxar en Matemàtiques, Anglès i Ciències
- Distribuït a Catalunya Retirat un altre fuet tallat per salmonel·la: ja són tres marques afectades per aquesta raó