Viral
Vídeo | Havia de trencar una pinyata per al seu aniversari i acaba provocant un seriós accident
No a tothom li va bé això de les celebracions, sobretot quan aquestes ballen en la fina línia que separa la diversió de l’agressió involuntària.
Així va passar en una festa d’aniversari amb un dels moments cabdals d’algunes cultures com la mexicana que és el de trencar una pinyata, aquest acolorit objecte elaborat amb una olla de fang o cartró emmotllat, cobert generalment de paper xinès de colors.
Avui dia, aquest acte és molt comú a les festes i celebracions, especialment a Mèxic, l’Amèrica Central i el sud dels Estats Units, sobretot a causa de la influència de la cultura mexicana.
Notícies relacionades
S’ha de fer amb un pal de fusta a les mans i una bena als ulls, cosa que significa que el protagonista, que complirà anys, començarà a clavar cops a les palpentes amb l’única ajuda dels comentaris dels presents.
Però en algunes ocasions, aquestes ganes d’ajudar es poden tornar en contra, com es pot veure en el següent vídeo que porta milers de ‘retuits’ en poques hores.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
- El SEPE paga 600 euros a qui completi cursos gratuïts el 2025: requisits i com sol·licitar-los
- Polèmica entre les subcontractes La Generalitat detecta desenes de treballadors turcs sensepapers a les obres del Camp Nou
- A Vilablareix Josep Roca lamenta l'incendi al Mas Marroch però assegura que veuen "el foc i el fum com a punt de partida de la creació"
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- Agressió sexual Una funcionària de Lledoners es veu obligada a coincidir amb l'intern que la va agredir sexualment
