Sense reserva
La resposta d’un hoteler a un home que no va entrar al seu restaurant i li va deixar una mala ressenya
La contestació d’un restaurant que et cobra quan reserves i no t’hi presentes

Quan un es troba en un lloc turístic de visita, pot resultar complicat trobar taula en un bon lloc per menjar, especialment si no ha reservat anteriorment. Aquestes situacions, de vegades, poden generar certa frustració en certes persones que, si tenen un telèfon mòbil a mà, poden decidir «venjar-se deixant una mala ressenya a Google».
Aquest és el cas del Luis Miguel, una persona que va intentar asseure’s a menjar al restaurant La Cave de Toledo. Aquest usuari va deixar una qualificació d’1 estrella sobre 5 a aquest establiment, al·legant el següent:
«M’hi he acostat, ja que estic de viatge a Toledo, i un amic m’havia recomanat aquest local. I quan arribo em diu: «¿Tens reserva? ¿No? Doncs llavors res». Pel que sembla, sense reserva no et donen ni opció a esperar taula lliure. No sé com serà el menjar allà, però sens dubte el tracte al client fatal, sembla que van de sobrats. Almenys, que m’haguessin dit temps d’espera estimat, però directament m’ha fet fora. Sens dubte, nique tingués opció de tornar, tornaria. Cal saber tractar els clients i també els turistes».
Davant aquest comentari, la propietat del restaurant ha respost el següent: «Pel que sembla, si el restaurant està complet hem de fer aixecar algú de la seva cadira, la qual ha reservat anteriorment, perquè vostè s’hi pugui asseure. És increïble que, admetent obertament que ni tan sols has creuat la porta, ja et creguis amb dret a menysprear la feina de molta gent i que la teva opinió sobre una cosa que no coneixes pugui ser publicada. En fi. Gràcies per venir».
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Doncs no va ser en directe
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- El secret del lampista perquè el radiador escalfi al màxim rendiment: així es purga en uns minuts
- ACTUALITAT BLAUGRANA De Jong apunta a una dècada al Barça: «S’ha exagerat el que guanyo i això ha afectat com m’ha vist la gent»
- Sector bancari El món empresarial català conté la respiració davant el final de l’opa
- Tornada Amaia Montero torna a La Oreja de Van Gogh 18 anys després
- OSTEOPOROSI Les fractures òssies per fragilitat augmentaran un 30% en tan sols cinc anys i les dones són el grup més vulnerable