Lidl desafia Ikea amb aquest nou producte de decoració

La cadena de supermercats Lidl té un apartat que denomina ‘Bazar’ i en el qual ven, a través d’internet i a les seves botigues físiques, moda, mobles de jardí i tota mena d’estris per a la llar. Ara sembla que la cadena alemanya intenta fer la competència al gegant suec Ikea amb un nou llum led de sobretaula de Lidl que compta amb un disseny amb forma de pinya i que podem aconseguir a més en daurat o en platejat. És un llum bastant gran (amb unes mides de 22,5 x 40 x 22,5 cm i pesa un quilo).
Per aquesta raó, compta amb una base de ceràmica que incorpora un coixí, de manera que serà impossible que si la movem puguem ratllar el moble donades les seves dimensions.
Notícies relacionadesReferent a la pantalla que cobreix la bombeta, aquesta és de tela fina tot i que amb un acabat interior en daurat o platejat perquè combini amb la resta del llum sigui quin sigui el model.
El llum incorpora una bombeta led de filament de baix consum amb llum blanca càlida. El preu final d’aquest producte és de 14,99 euros la unitat. Un preu molt competitiu per al disseny que és.
- Dos grups d’experts reformaran la DGAIA en un termini de tres mesos
- Alimentació El nutricionista Pablo Ojeda desvela la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "Importa més del que creus"
- FLICK SE CITA AMB DECO I BOJAN La remodelació del Barça que ve: «Sé el que vull, s’ha de millorar»
- Tecnologia «Guanyava 150 K a l’any, ara sobrevisc venent a eBay»: l’enginyer que va perdre la feina per la IA
- Apunt ‘Ajo y agua’
- Aquests són els trucs casolans més efectius per eliminar puces i paparres en gossos
- Accident Una persona morta al centre comercial Via Sabadell en desprendre's un plafó de formigó d'una botiga
- Funció pública El Govern central promet als funcionaris pagar-los «ben aviat» la pujada salarial del 0,5% que els deu des de l’any passat
- Sobre la seva constitucionalitat El TC resoldrà sobre l’amnistia en un ple monogràfic el 24 de juny a l’analitzar el recurs del PP
- El grup reforça l'aposta per la comunitat María Ortiz pren possessió com a directora general de Prensa Ibérica a Extremadura