Julia Otero anuncia que ha superat el càncer

Julia Otero ha anunciat a les seves xarxes socials que ha superat el càncer de còlon que li va ser diagnosticat el mes de febrer passat.
La periodista, de 61 anys, es va retirar llavors per iniciar tractament mèdic i va deixar el programa radiofònic ‘Julia en la Onda’, un dels veterans de la ràdio espanyola, en mans de la seva habitual segona, Carmen Juan.
Aquest dimecres ha publicat un post a Instagram en el qual mostra la seva nova imatge, amb el cabell més curt i anunciant la seva pròxima tornada al programa de ràdio Julia en la onda. «Estic viva i guerrera», anuncia.
Otero afirma que ha seguit els consells dels seus metges en tractaments –incloent llargs passejos– i dieta, tot i que mostra que ha perdut molt pes.
I fa una petita broma privada sobre «per no seguir» els consells de les «bates blanques», ja que el seu marit i la seva filla també són metges. També ha agraït les nombroses mostres de carinyo d’oients, col·legues i amics, que li han donat recolzament durant aquests mesos.
En aquests mesos, s’ha resistit a abandonar els seus seguidors i ha reaparegut esporàdicament en el seu programa d’Onda Cero.
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Els incendis exposen els diferents models de gestió de cada comunitat
- El fill de l’oligarca rus del clan de la Costa Brava nega ser el seu testaferro
- Incendis a Astúries El foc ha arrasat ja 4.000 hectàrees a Astúries: tres nous incendis enfonsen els veïns en l’angoixa
- Les flames avancen i ja calcinen el 7% de tota la província d’Ourense
- Castella i Lleó, Astúries i les Canàries davant el foc
- Sánchez promet ara més mitjans contra el foc i un acord climàtic
- Flick s’irrita amb l’equip i és més vigilant que mai