¿Nou èxit de vendes?
L’ambientador de caramel de Mercadona fa furor
La cadena de supermercats valenciana sorprèn amb la innovació en productes poc convencionals
La companyia espanyola de distribució Mercadona ha tornat a llançar un producte amb què està polvoritzant els seus rècords de vendes. Es tracta d’un article de la seva marca blanca de neteja Bosque Verde, un nou ambientador amb una olor peculiar: a caramel.
L’ambientador, que no ha tardat a convertir-se en un èxit de vendes –com ja ha ocorregut amb molts altres productes de la cadena, com per exemple la crema antiedat ‘Sisbela’– es pot trobar a qualsevol dels seus 1.637 establiments distribuïts per tot Espanya.
Un supermercat èxit de vendes
En algunes ocasions, Mercadona és el que s’encarrega d’avisar de l’arribada de nous productes als seus supermercats, però aquesta vegada ha sigut el compte d’Instagram @mercadona.novedades el que s’ha fet ressò de l’arribada a les botigues d’aquest nou ambientador.
Notícies relacionadesNo és la primera vegada que la cadena de Juan Roig, amb seu a València, llança un producte que arrasa al mercat. Exemple d’això són la mascareta facial d’argila verda, la copa menstrual, l’oli d’oliva –verge extra casa juncal collita primerenca– o el sèrum antiarrugues, del qual la mateixa cadena explica que ha venut més de 3.000 unitats al dia, entre molts altres productes.
Fundada el 1977 pel grup Cárnicas Roig, Mercadona és la cadena de supermercats amb més quota al sector de la distribució a Espanya.
- Més traçat del metro sense nous combois
- Sánchez converteix el cicle electoral del 2026 en un plebiscit intern
- Els "llimbs" que inquieten els veneçolans
- L’Iran tem ser la pròxima víctima dels EUA davant l’auge de les protestes
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Francisco Esteban Bara: "Hi ha professors universitaris que fa 19 anys que repeteixen la mateixa classe"
- Arrenca una marató per sumar 10.000 donacions de sang en 10 dies
- Catalunya retira l’obligació de portar la mascareta als centres sanitaris
- Una IA obre la via a detectar malalties a través del son
- El Papa reuneix els cardenals en una cimera clau per al futur de l’Església
