Als Estats Units
Un jaguar ataca una dona que volia fer-se un 'selfie' amb ell

jaguar
El 9 de març es va viure un moment tràgic alzoo de Litchfield Park (Arizona). Una dona va ser atacada per un jaguar després de saltar la tanca de protecció amb intenció de fer-se un ‘selfie’ amb l’animal.
Afortunadament, les ferides no van ser de consideració i va poder passar la nit a casa, tot i que l’incident ha provocat una gran polèmica als Estats Units i s’ha arribat a debatre fins i tot la necessitat de sacrificar el jaguar. El zoo ha garantit la seva protecció i la víctima ha reconegut la seva culpa i ha demanat perdó.
La víctima va patir ferides profundes al braç, però que no suposaven un perill per a la seva vida. Els fets van succeir quan va saltar les barreres protectores. Un dels testimonis, Adam Wilkerson, relata com alguns dels visitants van aconseguir distreure l’animal llançant ampolles d’aigua cap a la gàbia.
Després de l’enrenou al país, alguns animalistes temien que l’animal fos sacrificat per aquest atac com ha succeït en altres ocasions, però ràpidament el zoo va respondre públicament: "Us podem prometre que no li passarà res. És un animal salvatge i hi havia barreres apropiades per protegir els assistents. No és culpa de l’animal salvatge si traspasses aquestes barreres".
Notícies relacionades
L’endemà, la víctima es va posar en contacte amb el zoo per assumir la seva responsabilitat en l’incident. El zoo agraïa públicament el recolzament rebut per no sacrificar el jaguar, i la dona ja era a casa, des d’on va demanar perdó: "Apreciem la seva disculpa sincera i desitgem que pugui tornar amb la família en el futur. Ara la nostra atenció està centrada a educar i inspirar els visitants, en especial els nens que venen de les escoles".
La víctima va contactar amb el zoo i va parlar amb el propietari, Mickey Ollson, el mateix diumenge per mostrar-li el seu malestar per la mala publicitat que estava rebent el recinte després del succés.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Nous estudis revelen que estar solter pot evitar-te tenir demència
- Mamarazzis Tots els detalls que encara no s'han explicat de la festa de Lamine Yamal: 'casino ladys', 'mini-boys' i clàusules de fins a 2 milions
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El suport a la independència de Catalunya es recupera per primera vegada en any i mig
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: aquestes són les zones sense àrea verda
- Incendi intencionat Els atacants de la mesquita de Piera van utilitzar un accelerador de propagació del foc i coneixien el lloc