Sexisme
La Universitat pública basca publica una fotografia sexista i es veu obligada a rectificar
sexista
La Universitat pública basca ha causat un gran enrenou a les xarxes socials, tant a Facebook com a Twitter, després de publicar una imatge sexista per acompanyar un article.
L’UPV/EHU ha hagut de demanar disculpes després que la Càtedra de Cultura Científica adjuntés una fotografia de l’actriu de 'Sexo en Nueva York' Kim Cattrall en un article sobre la llet sense lactosa.
Notícies relacionadesDesprés de les crítiques rebudes, van canviar la imatge i van demanar disculpes en el peu de foto. “La imatge difosa en xarxes (que corresponia a una imatge de la campanya publicitària ‘Got Milk?’ de 1993) no mostrava tota la seva extensió, per la qual cosa ha generat molta controvèrsia”, justifiquen.
"Davant de les crítiques rebudes hem decidit canviar-la. Gràcies pels vostres comentaris i suggeriments. Sentim el que ha passat. Una cordial salutació".
- THE CONVERSATION A quina distància tenim realment l'hospital més pròxim?
- Successos Els robatoris cauen a Granollers: la delinqüència baixa un 4% en relació amb l'any passat
- Parc d'atraccions PortAventura reobrirà el Dragon Khan per Setmana Santa després de dos mesos d'aturada per obres
- Comissions municipals Barcelona afirma que només ha obtingut 34 pisos socials amb la reserva del 30% des del 2018
- Dificultats burocràtiques Uns pares cedeixen la representació legal de la seva filla amb discapacitat als seus germans per falta de "competències digitals"
