Mor el periodista Pedro Erquicia als 75 anys
Va dirigir i va presentar espais emblemàtics com 'Informe Semanal' i 'Documentos TV'
zentauroepp21746744 madrid 05 03 2013 entrevista cuaderno del domingo al peri180420103218
El periodista Pedro Erquicia ha mort aquest divendres als 75 anys, segons han informat a Efe fonts pròximes al veterà informador, que va ser director i presentador d'emblemàtics programes de TVE com Documentos TVi Informe Semanal.Informe Semanal
Erquicia, nascut a Sant Sebastià el 24 de març de 1943 i que ha mort en un hospital madrileny, va obtenir al llarg de la seva dilatada carrera professional reconeixements com dues Antenes d'Or, el Premio Nacional de Televisión i el premi del Club Internacional de Premsa en el seu apartat de televisió el 2007.
Notícies relacionadesEntre les seves cobertures més destacades figura la de ser el primer informador que va entrar a l'Ambaixada d'Espanya a Guatemala després que fos assaltada el 31 de gener de 1980.
Es va jubilar el 2008 després de 43 anys a la cadena pública, que va reconèixer llavors la seva "gran tasca professional".
- Entrevista Montse Pascual, nova directora del Parc: "Treballarem per reforçar l’equilibri entre ús i conservació del cap de Creus"
- Familiars amb avis a la residència Font dels Capellans de Manresa denuncien deixadesa i mala gestió
- Absolt el professor d'institut de Blanes acusat d'enviar una fotografia dels genitals a alumnes de 2n d'ESO
- Fenomen tecnològic L’unicorn europeu de la intel·ligència artificial ElevenLabs obre oficina a Espanya
- Judici a l’Audiència Nacional Josep Pujol Ferrusola corrobora la versió del seu germà sobre l’herència de l’avi: «Em van tocar 125 milions de pessetes»
