despeses hospitalàries
L'actriu porno Amarna Miller demana als seus fans 84.000 euros
Amigues de la noia obren una pàgina per recaptar fons després de tenir un accident de moto a les Filipines

37630659 59
La polèmica actriu porno Amarna Miller va tenir un accident de trànsit a principis d'aquest mes a les Filipines. L'actriu, que també es dedica a produir, dirigir i escriure, viatjava per les Filipines en moto i va tenir un accident "molt greu". És llavors quan a la seva amiga i companya de professió Nenetl Avril se li va acudir obrir una pàgina de 'crowdfunding' per ajudar-la a aconseguir els 100.000 dòlars (gairebé 84.000 euros) que necessita per cobrir les despeses hospitalàries derivades del seu accident i poder tornar a Espanya.
"L'espatlla, el colze i la cama dreta de Miller van patir greus lesions, i va necessitar cirurgies, punts de sutura i una transfusió de sang per ajudar a combatre una infecció", explica la pàgina de la recaptació.
La mateixa Amarna s'ha encarregat de documentar l'estat de les seves lesions a través del seu compte de Twitter.
"He tingut un accident a les Filipines. M'he trencat l'espatlla, m'han fet una operació i una transfusió sanguínia. Segueixo en recuperació. Us estimo a tots", va publicar el dia 9 d'aquest mes des d'un hospital de Mimaropa, a les Filipines.
Però la idea del 'crowdfunding' no ha sigut ben acollida per tothom, i alguns critiquen que una persona que cobra tants diners ara demani ajuda. Amarna va assegurar el juny del 2015, al programa de Risto Mejide 'Al rincón de pensar', que a Espanya "només et paguen 300 euros per escena heterosexual. És una merda". Una seqüència d'una pel·lícula per a adults s'acostuma a rodar en un dia, i per això, si una actriu grava uns 20 dies (descomptant caps de setmana i festius), guanyaria al voltant de 6.000 euros al mes. Ella s'ha apressat ràpidament a tancar l'assumpte:
A la pàgina de 'crowdfunding' oberta per Nenetl Avril s'aclareix que "tots els diners donats es destinaran a cobrir despeses mèdiques i necessitats bàsiques, incloent-hi menjar, despeses d'estada (fins ara, vivia a la seva camioneta) i tota l'atenció mèdica que necessiti" l'actriu, que pel que sembla, i segons la mateixa pàgina, és a Espanya des de divendres passat.
Està previst que aquest dimarts l'actriu faci una publicació al seu canal de Youtube d'un vídeo "explicant-ho tooooot sobre l'accident", segons ha assegurat aquest dilluns a través del seu compte de Twitter.
Segueix eXtra a Facebook
Notícies relacionades
- Les tres millors puntuacions
- Tempesta judicial i política Pardo de Vera va adjudicar a dit 605.000 € a una empresa vinculada a la trama Cerdán
- Selectivitat La nova selectivitat s’estrena a Catalunya amb un descens de notes i aprovats
- Educació La nova selectivitat s’estrena a Catalunya amb menys aprovats
- Dret a morir Entitats demanen canvis legals al cap de quatre anys de la llei d’eutanàsia
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- Decisió judicial Illa exigeix al Suprem que apliqui «amb diligència» l’amnistia: «No té sentit que l’obstaculitzi»
- Òbit Mor el periodista i escriptor Arturo San Agustín
- Atac a la privacitat Els atacs cibernètics a Catalunya comprometen les dades de més de 96.500 persones, gairebé el doble que el 2024
- Conseqüències de la decisió ¿Com afectarà a Puigdemont l’aval del Constitucional a la llei d’amnistia?