TROBADA DIGITAL
Així ha sigut el Facebook Live de l'humorista Andrés Torres
El còmic ha respost en directe a les preguntes dels lectors

L'humorista Andrés Torres ha estat xerrant aquest dimecres a les 18.00 hores amb els lectors d'EL PERIÓDICO a través d'un Facebook Live a la pàgina del diari.
Torres ha tornat amb el seu espectacle 'Diario de un cuarentón' a la sala Rubianes del Club Capitol de Barcelona. El còmic va tornar amb el seu exitós monòleg el 9 de juny i s'hi estarà fins al pròxim 30 de juliol. Un espectacle que transportarà els espectadors als anys 70 i 80 per reflexionar, amb el seu peculiar sentit de l'humor, sobre com han canviat els temps gairebé sense adonar-nos-en.
Aquest és un altre dels xous de la Ruta Còmica que presenta EL PERIÓDICO en col·laboració amb el Grup Balañá. La proposta comprèn un total de 12 espectacles -va començar el duo 'viejoven' format per Ernesto Sevilla i Joaquín Reyes- que es reparteixen en tres teatres diferents: el Tívoli, el Borràs i el Capitol.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Debat tècnic Per què la Via Laietana reformada no té arbres: dels túnels del metro al volum dels testos
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Distribució i IA Amazon ja sap quin producte demanaràs tres mesos abans que ho demanis
- ¿Per què no hauries de reutilitzar el protector solar de l’any passat, segons els experts?
- PER 5 MILIONS Barça i Mallorca ultimen l'acord per Pablo Torre
- Diòxid de nitrogen i partícules en suspensió Els nivells de contaminació baixen a Barcelona però segueixen lluny dels pròxims objectius europeus
- Informe anual Barcelona registra mínims històrics de contaminació i manté la tendència a la baixa
- Al setembre L’exdirectora del CNI, citada com a imputada per l’espionatge amb Pegasus a càrrecs d’ERC