TROBADA DIGITAL
Així ha sigut el Facebook Live de l'humorista Andrés Torres
El còmic ha respost en directe a les preguntes dels lectors
L'humorista Andrés Torres ha estat xerrant aquest dimecres a les 18.00 hores amb els lectors d'EL PERIÓDICO a través d'un Facebook Live a la pàgina del diari.
Torres ha tornat amb el seu espectacle 'Diario de un cuarentón' a la sala Rubianes del Club Capitol de Barcelona. El còmic va tornar amb el seu exitós monòleg el 9 de juny i s'hi estarà fins al pròxim 30 de juliol. Un espectacle que transportarà els espectadors als anys 70 i 80 per reflexionar, amb el seu peculiar sentit de l'humor, sobre com han canviat els temps gairebé sense adonar-nos-en.
Aquest és un altre dels xous de la Ruta Còmica que presenta EL PERIÓDICO en col·laboració amb el Grup Balañá. La proposta comprèn un total de 12 espectacles -va començar el duo 'viejoven' format per Ernesto Sevilla i Joaquín Reyes- que es reparteixen en tres teatres diferents: el Tívoli, el Borràs i el Capitol.
- IRPF Quant triga Hisenda a retornar-te la Renda el 2026: terminis reals i què fer si es retarda
- Estret d’Ormuz La UE s’enfronta a la crisi energètica per la guerra de l’Iran amb un pla de mínims i sense fons
- La capital catalana El PIB de Barcelona va créixer un 3% el 2025, l’habitatge va pujar un 10%, i la renda familiar, la meitat que un any abans
- Reformes El parc Güell de Barcelona renovarà amb sis milions la il·luminació en camins i espais
- Gastronomia La recepta de Jordi Cruz, jutge de Masterchef, per a un tiramisú de deu: pocs ingredients i un truc clau
