REGISTRE COMERCIAL
Guerra entre dues Kylie: Minogue li usurpa a Jenner el seu nom de pila
L'artista australiana és l'única que podrà utilitzar el nom de pila comú per a fins comercials
fcasals37201178 combo kylie minogue y kylie jenner170207182217
La guerra entre l'artista australiana Kylie Minogue i la petita del 'clan Kardashian', la model nord-americana Kylie Jenner, per aconseguir els drets de la marca registrada Kylie sembla que ha arribat a la seva fi. I la guanyadora de la pugna legal ha sigut Minogue, segons ha publicat el diari 'Daily Mail'.
Tot va començar l'any passat, quan Jenner va registrar una marca de cosmètics i moda amb el seu nom. Va ser llavors quan la cantant i actriu va emprendre una lluita legal per impedir-ho, perquè ella ja tenia el nom de pila que totes dues comparteixen registrat com a productora musical.
NOU ANYS ABANS QUE NAIXÉS JENNER
I la primera vegada que Minogue va usar 'Kylie' va ser el 1988, ja que així es deia el seu primer disc. La petita de les Kardashian encara trigaria nou anys a néixer. A més, l'australiana té el domini kylie.com des del 1996, així com un perfum anomenat Kylie Minogue Darling.
L'oficina de patents ja ha decidit a favor de la cantant, que serà l'única que podrà utilitzar el seu nom per a fins comercials. Així que Jenner, que es va fer coneguda al 'reality' televisiu 'Keeping up with the Kardashians' -que torna a les pantalles nord-americanes el 12 de març-, haurà de modificar previsiblement la seva marca de cosmètics Kylie Cosmetics.
Kylie Minogue, de 48 anys, que fa uns dies va trencar el seu compromís amb Joshua Sasse, de 29 -per la seva presumpta infidelitat amb l'actriu espanyola Marta Milans, ja va marcar territori a través de Twitter l'any passat:
La raó esgrimida és que l'australiana és "una artista de renom internacional", mentre que Jenner només és una "personalitat secundària d'un 'reality". I fa un any els representants legals de Minogue en van adjuntar proves.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Preparatius nadalencs La Diagonal posa a prova la seva nova il·luminació de Nadal quan falta una setmana perquè s’encenguin els llums a Barcelona
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
