Accident mortal
Moren dos motoristes al xocar amb un cotxe que va envair el carril contrari a Riudarenes
El conductor del turisme està detingut després d’envair el carril contrari i xocar frontalment amb dues motocicletes

Un coche de los Mossos dEsquadra y ambulancias del SEM en un accidente de tráfico /
Dos motoristes han mort aquest diumenge al xocar contra un cotxe que ha envaït el carril contrari, succés esdevingut al municipi gironí de Riudarenes.
L’accident ha tingut lloc passades les dotze del migdia al quilòmetre 7,2 de la carretera GI-555, al seu pas per Riudarenes. En aquest punt, i per causes que s’investiguen, un turisme ha envaït el carril contrari i ha xocat frontalment amb dues motocicletes, impacte en què han mort els dos motoristes.
Els Mossos d’Esquadra han detingut el conductor del cotxe que ha xocat frontalment i ha matat dos motoristes a la carretera GI-555 a Riudarenes (la Selva).
Detingut el conductor
Es tracta d’un jove de 19 anys , que va envair el carril contrari i va col·lidir amb les dues motocicletes. Va donar negatiu en els controls d’alcoholèmia i drogues, però està acusat de dos presumptes delictes d’homicidi per imprudència greu. Amb aquestes víctimes, ja són 47 les persones que han perdut la vida a les carreteres catalanes des de començament del 2025.
Al lloc del sinistre s’han desplaçat sis patrulles dels Mossos, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i quatre unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Accident idèntic la setmana passada
Notícies relacionadesEl sinistre d’aquest diumenge és pràcticament idèntic a l’ocorregut dissabte passat, quan un vehicle va envair el carril contrari a l’N-340 al seu pas per Cervelló (Barcelona) i va xocar contra dues motocicletes, accident en què també van morir els dos motoristes.
Amb els morts d’avui són 47 les persones que han perdut la vida a les carreteres catalanes des de començament d’any.
- Alerta Fernando Simón demana preparar-se per al pitjor: "Cada vegada seran més freqüents"
- 1.617 dies de suspensió de funcions Sanció de quatre anys sense sou ni feina al policia de Badalona que va robar sobres de pernil de 25 euros en un Mercadona
- El 30 de maig Jordi Vilà obre un restaurant en un hotel de luxe de la Costa Brava
- Alimentació El nutricionista Pablo Ojeda desvela la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "Importa més del que creus"
- Gestió hídrica a Catalunya Els embassaments catalans arriben al 80%: sense aigua regenerada ni dessalinitzada haurien estat buits un any i mig
- Infart a casa estant sol: com actuar immediatament per salvar la teva vida
- CATÀSTROFE Mazón truca a les associacions de víctimes de la dana set mesos després
- Projecte Stolpersteine Joan Riba no va anar a la División Azul: una llamborda daurada a Barcelona reconeix una víctima dels nazis
- Apunts polítics de la setmana Oposició i triperia
- Vols aprimar-te? Així influeixen les begudes vegetals davant dels lactis