Accident
Mor un conductor d’un turisme després de xocar amb un camió a l’N-340 a la Ràpita
Amb aquesta víctima ja són 17 les persones que han mort en accidents de trànsit a la xarxa interurbana de Catalunya des que va començar l’any
El conductor d’un turisme ha mort després de xocar amb un camió al punt quilomètric 1.073,7 de l’N-340, a la Ràpita (Montsià). La col·lisió va tenir lloc divendres, i se n’estan investigant les causes, i com a conseqüència de l’accident, un home de 75 anys va resultar ferit crític i va ser traslladat a l’hospital Joan XXIII de Tarragona, on va morir aquest dissabte.
Fins al lloc dels fets es van desplaçar cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat, dues ambulàncies i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques.
Notícies relacionadesQuant a l’afectació viària, es va haver de tallar la carretera i es va desviar el trànsit, i posteriorment es va donar pas alternatiu. La situació es va normalitzar a dos quarts de sis de la tarda.
Segons dades provisionals, amb aquesta víctima ja són 17 les persones que han mort en accidents de trànsit a la xarxa interurbana de Catalunya des que va començar l’any.
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 habitatges de lloguer
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Infància Elena Codina, pediatra: «Els nens poden passar 8 hores al dia a l'escola sense cap legislació que els protegeixi a nivell ambiental»
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Sanitat animal Catalunya ja ha sacrificat més de 2.500 vaques per la dermatosi nodular, que es propaga a gran velocitat
- Nou matinal RTVE llança ‘El segon cafè’, el nou matinal de La 2Cat amb Cristina Villanueva al capdavant
- Declaració conjunta Sánchez arriba a un acord amb Alemanya per avançar en l'oficialitat del català a la UE després de l'ultimàtum de Junts
