Accident de trànsit
Moren dues persones després de xocar contra un pal de telefonia a Tarragona
El cotxe en què viatjaven ha sortit de la via quan circulava per la carretera C-37 al Pla de Santa Maria
Amb aquestes dues víctimes ja són 14 les persones que han mort en carreteres catalanes aquest 2023
Dues persones han mort aquest diumenge a la tarda en un accident de trànsit després que el cotxe en què viatjaven hagi sortit de la via i hagi xocat contra un pal de telefonia a la carretera C-37 al Pla de Santa Maria (Tarragona).
Tres persones més han quedat ferides, una d’elles greu i les altres dues menys greus, i han sigut traslladades a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona, informa el Servei Català de Trànsit (SCT) en un comunicat.
Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís sobre les 14.37 hores i les causes de l’accident encara s’estan investigant.
Notícies relacionadesFins al lloc dels fets s’han desplaçat cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i sis ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Amb aquestes dues víctimes mortals, són 14 les persones que han perdut la vida en accidents de trànsit en carreteres catalanes des de l’inici del 2023.
- Entrevista Els assessors fiscals aconsellen sobre la campanya de la renda: "Habitatge i eficiència energètica són les deduccions més potents"
- Live action d’‘Enredados’ Els aspirants a la pel·lícula de Disney aguanten diverses hores de cua al càsting a Salou: «‘Si ens fan cantar, malament’»
- Guerra a l’Orient Mitjà L’Iran envia una nova proposta als EUA per desbloquejar les negociacions
- Radiografia de la TEC (IV) La Núria, tractada amb electroxocs: «M’és igual haver perdut memòria, jo el que volia és estar bé»
- Guia i consells On es concentra més el pol·len de plàtan d’ombra a Barcelona i com protegir-te en plena temporada d’al·lèrgies
