Operació tornada
Un mort i tres ferits al col·lidir un cotxe i un autocar a l’AP-7 a Sant Celoni
Un dels accidentats ferits es troba en estat crític i està sent traslladat a l’Hospital Vall d’Hebron
La passatgera d’un turisme ha mort i els altres tres ocupants han resultat ferits aquest diumenge en una col·lisió amb un autocar al km 100 de l’autopista AP-7 a Sant Celoni, ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
Dels tres ferits, un està en estat crític, un altre en estat greu i el tercer està pendent de valoració; tots seran traslladats a l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona.
Entre els ocupants de l’autocar no hi ha persones afectades, i els Mossos d’Esquadra investiguen ara les causes del sinistre.
Amb aquesta víctima, pugen a 78 les persones que han mort en accident de trànsit a la xarxa viària interurbana de Catalunya aquest 2022.
L’accident provoca aquest diumenge retencions quilomètriques a l’AP-7 en sentit Barcelona.
Es tracta del primer i, per ara, únic accident mortal del pont de Sant Joan a Catalunya, en què entre dijous a la nit i divendres al matí van sortir de l’àrea de Barcelona uns 400.000 vehicles i aquesta tarda es preveu la tornada d’uns 260.000.
- L’expert en estalvi Iván Terrón: «No poseu cap rentadora a les 6 de la tarda»
- Balanç de criminalitat La Policia va detenir 26 fugitius internacionals a Barcelona i 37 a la resta de Catalunya l’any passat
- Producte de temporada Els amants dels ‘calçots’ ja tenen app: nou mapa per trobar les millors ‘calçotades’
- Agressió sexual El jutge accepta la rectificació de Mouliaá i torna a citar Errejón per comunicar-li l’obertura de judici per agressió sexual
- Menys criminalitat Els delictes cauen un 6% a Barcelona gràcies a l’ofensiva policial contra la multireincidència
