Problemes al transport públic
L’avaria d’un tren a Granollers i Mollet provoca retards en tres línies de Rodalies
Les persones que viatjaven a la màquina avariada han hagut de ser evacuades a una altra a través de passarel·les

abertran41415719 barcelona 26 12 2017 sociedad v as del tren la mina 190115123702
L’ avaria d’un tren entre les estacions de Granollers Centre i Mollet Sant Fost (el Vallès Oriental, Barcelona) aquest divendres origina retards en tres línies de Rodalies. La incidència a la màquina ha provocat, segons informa Renfe, que se n’hagi hagut d’enviar una altra per evacuar les 56 persones que viatjaven a l’interior a través de passarel·les que es posen entre els cotxes d’un tren a l’altre. La fallada es produeix 24 hores després d’una altra jornada nefasta per als usuaris d’aquesta xarxa, que dijous es van quedar tres hores sense servei a la línia del Maresme.
La incidència s’ha produït a les 7.20 hores, segons les mateixes fonts. Les demores són d’una mitjana de 30 minuts i afecten les línies R2 nord, R11 i R8. Quan s'acabi el transvasament de les persones que ocupen el tren, s’haurà de retirar de la via i, progressivament, s’aniran recuperant les freqüències i els horaris, ha explicat l’operadora ferroviària. La retirada del tren s’ha produït a les 8.40 hores.
📢#ATENCIÓ!
— Rodalies Catalunya (@rodalies) 22 de abril de 2022
🔴🚊 R2 Nord, R8 i R11: Afectacions que poden superar els 30 minuts derivada d'incidència a un tren Regional entre Mollet St. Fost i Granollers Centre.
🔴🚊R4: Afectacions que poden superar els 15 minuts derivat incidència instal·lacions.
Una altra incidència a les instal·lacions de l’R4 genera també retards en aquesta línia de Rodalies.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats